تبلیغات بازرگانی: کوکاکولا در راستای کمک به بازسازی روزهای آشامیدن آبمیوه های "Capri Sun"، از بطری قوس دار نمادین خود برای تابستان رونمایی کرده است.این شرکت به معرفی یک نوع شربت تگرگی و خنک با طعم لیمو پرداخته که ظاهرا هشت سال تمام روند آزمایش و خطا را طی کرده است.برند فوق قبلا برای نوشتن دستور العمل تهیه یک نوشیدنی دوست داشتنی دست و پا زده بود که می توانست شکل خود را در قالب یک بسته بندی سبک حفظ کند اما کوکا کولا قصد دست کشیدن از ایده و طرح خود به دلیل وجود مانعی به نام خنکی نوشیدنی تازه را ندارد.سرانجام، این نوشیدنی در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۱۸ برای نخستین بار عرضه می شود و به تابستان های شما هیجانی از جنس دیگر خواهد داد.متاسفانه این نوشیدنی فقط در ژاپن قابل دسترس خواهد بود و در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ارائه شربت در سایر نقاط جهان وجود ندارد.مترجم: مرضیه فروتنwww.designtaxi.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد