سومین گزارش سالانه دیجیپی که عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۱ را با رویکردی دادهمحور و آماری بررسی کرده است، بهصورت رسمی منتشر شد.هدف از انتشار این گزارش، ارائه پاسخ شفاف به پرسشهای متداول علاقهمندان درباره کیفیت و کمیت فعالیتهای دیجیپی و همچنین ایجاد فرصتی برای تحلیل و بررسی روند رشد خدمات فینتک و لندتک در کشور است که دیجیپی به عنوان بازیگری نوپا و تاثیرگذار درآن فعالیت میکند.سومین گزارش عملکرد دیجیپی در حالی منتشر میشود که نیاز به حضور فینتکها به خصوص لندتک ها نقش تاثیرگذار آنها در فراگیری مالی بیش از هر زمان دیگری به چشم میآید.مهمترین سوالی که دیجیپی در این گزارش به دنبال پاسخ به آن بوده، این است که به عنوان یک فینتک تا چه اندازه در تحقق رسالت اصلی خود در فراگیری مالی عمل کرده است.این گزارش با محوریت و تاکید بر شفافیت تهیه شده و در آن عملکرد یکساله دیجیپی از ابتدای فروردین ۱۴۰۱ تا پایان اسفند ۱۴۰۱ به دقت مورد بررسی قرار گرفته است. اصلیترین محورها و پرسشهای کلیدی که در این گزارش پاسخ داده شده است، در دستهبندیهای زیر خلاصه میشود:جایگاه صنعت فینتک در ایران، جهان و منطقهالگوهای رفتاری کاربران در استفاده از خدمات دیجیپی به عنوان یک سرویس فناوری مالینحوه استفاده کاربران دیجیپی در استفاده از خدمات اعتباری و خرید اقساطیروند تغییر رویکرد کاربران به مفاهیمی همچون خدمات اعتباری، رتبه اعتباری، بازپرداخت، سابقه اعتباری و ردپای دیجیتالعملکرد سرویسهای نوپای دیجیپی در سال ۱۴۰۱عملیات پشتیبانی کاربران دیجیپی در سال گذشتهرویدادها و مسئولیتهای اجتماعی دیجیپی در سالی که گذشتمهمترین دستاوردهای دیجیپی را در نسخه کامل این گزارش مطالعه کنید.دانلود نسخه PDF گزارش سال ۱۴۰۱ دیجیپی
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد