تبلیغات بازرگانی: دومین میزگرد تخصصی تبلیغات بازرگانی با موضوع بررسی "بایدها و نبایدهای همکاری برندها با شرکتهای صاحب رسانه" برگزار شد. در این میزگرد، فرهاد نخعی مدیرمارکتینگ برند سن ایچ، امیر نیکزاد مدیرتبلیغات شرکت سولیکو (کاله)، مریم وحیدنیا مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات بانک پارسیان، علی محمد جهانشاهی مظفر مدیرمارکتینگ فومن شیمی بهداشت به بررسی ابعاد مختلفی از موضوع پرداختند.در ابتدای این میزگرد نظر حاضران درباره مدل همکاری برند حوزه فعالیتشان با شرکتهای صاحب رسانه پرسیده شد. هر کدام از حاضران در پاسخ به این سئوال درباره تجربیات خود در مواجه با این مدل همکاری به نکات مهمی اشاره کردند. در این بخش از میزگرد حاضران تاکید داشتند که باید بخش رسانه را از بخش خلاقیت جدا کرد. عدم جداسازی این دو بخش از یکدیگر نتایج مثبتی را برای برندها به همراه نخواهد داشت. همچنین حاضران در این میزگرد مزایا و معایب همکاری با شرکتهای صاحب رسانه را به دقت موشکافی کردند. نحوه قیمت گذاری، انحصاری بودن رسانه، عدم توانایی اثربخشی رسانههای محیطی، افزایش قیمت رسانههای محیطی و… از جمله موارد دیگری بود که در این میزگرد مورد بررسی قرار گرفت.علاقهمندان فعال حوزه مارکتینگ، روابط عمومی و تبلیغات کسب وکارها میتوانند با عضویت در کلوپ تبلیغات بازرگانی متن کامل این میزگرد تخصصی را ملاحظه و از نقطه نظرات حاضران آگاه شوند.
tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی