تبلیغات بازرگانی: کمیته بین المللی صلیب سرخ با ۳۰ سال سابقه فعالیت در افغانستان، در این روزها و شرایط بحرانی همراه با شریک خود، جمعیت هلال احمر افغانستان همچنان به فعالیت خود ادامه میدهد.صلیب سرخ در تازه ترین کمپین تبلیغاتی خود، به دنبال تجزیه و تحلیل دادههای دریافتی از واکنشها در رسانههای اجتماعی در فاصله بین ماههای ژوئیه تا سپتامبر، نشان میدهد که اگر به جای کامنت گذاشتن و لایک کردن پستها در شبکههای اجتماعی، یک دلار به این سازمان خیریه اهداء شود، به چه موفقیتها و پیشرفتهایی میتوان دست یافت.به گفته ایوان واتسون، رئیس بخش کمپینهای تبلیغاتی، روابط رسانه ای و محتوا در کمیته بین المللی صلیب سرخ (ICRC)، میلیونها نفر برای نشان دادن همبستگی و حمایت خود از مردم افغانستان به رسانههای اجتماعی روی آوردند. هدف از راه اندازی این کمپین نمایش این واقعیت است که اگر به ازای هر پست در رسانههای اجتماعی یک دلار بپردازیم، این نگرانی جمعی چقدر میتواند بر روی کیفیت زندگی افغانها تاثیر بگذارد. امید آن میرود که این فیلم مردم را تشویق به حمایت از مردم افغانستان کند، زیرا با فرا رسیدن زمستان، خانوادهها تلاش میکنند تا با رفع نیازهای اساسی، زنده بمانند.فوریت رسیدگی به مشکلات افغانها باعث شد تا فیلم با سرعتی بی سابقه و با حد اقل بودجه تولید گردد. با این حال، علی رغم هزینههای پایین تولید، تیم طراحی و اجرا ای تصاویر و بیانیه های ساده اما قدرتمندی استفاده کرد تا تاثیری ماندگار بر روی بیننده بگذارد.آژانس تبلیغاتی پیشرو «Wunderman Thompson» امارات متحده عربی با همکاری تیمهایی در سیدنی، سیاتل، لندن و نیویورک در صدد است تا فیلم جهانی ICRC را زنده کند که در ۱۷ کشور جهان به سه زبان مختلف به نمایش گذاشته خواهد شد.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد