تبلیغات بازرگانی: جشنواره بزرگ فروش ویژه لوازم التحریر و اقلام وکالاهای فروشگاه رفاه از اول شهریورماه به عنوان کمپین "زنگ رفاه" آغازشده است.بازگشت به مدرسه، یکی از مهمترین رویدادهای مارکتینگی است که در همه دنیا مورد توجه اهالی تبلیغات و صاحبان برندها و شرکت های تولید وعرضه کننده ی لوازم التحریر قراردارد، به شکلی که در فصل بازگشایی مدارس که در ایران همزمان با اول مهرماه هر سال و آغاز پاییز است، برنامه های تبلیغاتی متعددی ازسوی فروشگاه های زنجیره ای برای جذب بیشتر مشتریان و فروش بیشتر محصولاتی که شاید ربطی به موضوع بازگشت به مدرسه نیز نداشته باشد، اجرا و اکران می شود که در نهایت فضای کسب و کارها رونق بیشتری به خود می گیرد.در این ایام در شهرهای مختلف برپایی نمایشگاه های پاییزه که همزمان با بازگشایی مدارس است به این بهانه نمود دیگری از چنین رویکردی است. تخفیف ها و فروش های ویژه در قالب جشنواره های مختلف نیز توسط مجموعه های فروشگاهی بزرگ پوشش داده می شود. رفاه در جمله این فروشگاه های بزرگ زنجیره ای قرار دارد که طی سال های اخیر با ریبرندینگ خود قدم درعرصه ی تازه ای گذاشته که در کانون رقابت های بین فروشگاه های زنجیره ای خوش درخشیده است. این بار اما با کمپین زنگ رفاه، نوای همسوتری با فصل بازگشایی مدارس را نواخته و ازطریق تبلیغات محیطی بیشتر در معرض دید مخاطبان خود قرارگرفته است.اینکه خانواده ای تصمیم دارد برای تهیه اقلام مورد نیاز دانش آموزان خود به کدام فروشگاه و ازچه طریقی اقدام کند، موضوعی است که ماهیت و شکل ارائه ی کمپین های تبلیغاتی این روزها آن را مشخص می کند. صبری مدیر روابط عمومی تبلیغات فروشگاه رفاه در گفتگو با تبلیغات بازرگانی ضمن تاکید براین موضوع که کمپین زنگ رفاه در راستای استراتژی های مارکتینگی این مجموعه بر پاشده است افزود: از زمان شروع جشنواره فروش ویژه به مناسبت بازگشایی مدارس، هر شب به قید قرعه یک خودروی برلیانس اهداء می شود و در ازای هر ۸۰ هزارتومان خرید یک امتیاز به مشتریان تعلق می گیرد.او در ادامه گفت: براساس نظر سنجی های انجام شده در این جشنواره استقبال مخاطبان به خصوص از لوازم التحریر و کوله پشتی و اقلام مورد نیاز دیگری از این دست بسیار خوب بوده و البته با همکاری که با تامین کننده ها داشتیم برندهای متعددی در این حوزه به مشتریان ارائه شد که قدرت انتخاب بیشتر در کنار قیمت مناسب شرایط خرید مفیدتری را ایجاد کرده است و فروشگاه برای دریافت و تامین نظر مشتریان از طریق مختلف اطلاع رسانی کرده که مخاطبان در صورت بروز هرگونه مشکل و یا انتقاد و پیشنهادی به طور مستقیم امکان بیان نظرات خود را دارند که این موارد حتماً در برنامه های آتی فروشگاه مدنظر قرار می گیرد. همچنین اطلاع رسانی در خصوص انواع برندها و قیمت های کالاها و اقلام مورد نیاز دانش آموزان از طریق فضای مجازی (اینستاگرام و تلگرام ) انجام شده است.مدیر روابط عمومی و تبلیغات فروشگاه رفاه در ادامه از برپایی جشنواره دیگری با عنوان "جشنواره لباس پاییزه" در راستای حمایت بیشتر از مصرف کنندگان و مخاطبان در شرایط اقتصادی فعلی خبر داده که در مهرماه اجرایی می شود که با توجه به تخفیف های در نظرگرفته شده رفاه بیشتر مشتریان را درنظر خواهد داشت. لازم به ذکر است رفاه طی سال های اخیر با تغییر رویکرد در حوزه ی تبلیغات و ارائه ی شکل مدرن تری از برند فروشگاهی خود و همچنین خدمات متناسب با شرایط رقابتی بازار، قدم در عرصه ی تازه ای از حیات اقتصادی خود گذاشته که ضمن بیشتر دیده شدن توسط مشتریان سابق خود به انتخاب تازه ای برای مخاطبان فروشگاه های زنجیره ای که خواهان خرید از مجموعه های کامل و دریافت امکانات بیشتر رفاهی هستند، تبدیل شده است. برپایی جشنواره های فروش ویژه به مناسبت های مختلف و بهره گیری از عناصر موثر صنعت تبلیغات حضور نام رفاه را در اذهان مخاطبان پررنگ تر و موثرتر ساخته است.tablighatbazargani.ir- مریم غضنفریسه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷
خواندن این مطلب 3 دقیقه زمان میبرد