تبلیغات بازرگانی: کمپین تابستانی کوکاکولا با یک آگهی تبلیغاتی جالب سورئال به بینندگان طعم کوکاکولا برای نخستین بار را یادآوری می کند.کوکا کولا کمپین تبلیغاتی تابستانی خود را در پی همکاری آژانس تبلیغاتی Wieden+Kennedy لندن و با هدف «جرقه زدن خاطرات جادوی لذت بردن از یک قوطی نوشابه کوکاکولا برای نخستین بار» راه اندازی کرده است. در آگهی تبلیغاتی حین نوشیدن یک قوطی نوشابه کوکا کولا در یک روز بارانی، حباب ها بهترین خاطرات نوشیدن نوشابه را برای یک زن یادآوری می کنند.همراه او در این سفر به سرزمین خاطرات یک زبان بزرگ به چشم می خورد. درست است. این زبان بزرگ ستاره واقعی آگهی تبلیغاتی به شمار می رود. در همین حال، زبان شبیه سازی شده اعتماد به نفس زن حین انجام بازی اسکی، برگزاری جشن تولد غافلگیرانه خود (با ناز و ادا) را افزایش می دهد و حتی با او برای تماشای فیلم های ترسناک به سینما می رود.زبان در آگهی تبلیغاتی فوق این موضوع را به تصویر می کشد که «طعم و مزه کوکاکولا چقدر می تواند متفاوت از بقیه باشد.»کمپین «طعم جادویی کوکاکولا» که در حال حاضر در سرتاسر اروپا راه اندازی شده است، یک آگهی تبلیغاتی تلویزیونی ۶۰ ثانیه ای را در بر خواهد گرفت، با آگهی های های تبلیغاتی ۳۰ و ۲۰ ثانیه ای کامل و با فعالیت های خارج از فضای خانه، تجربی دیجیتال و روابط عمومی همراه شده است.دست اندرکارانآژانس تبلیغانی: Wieden+Kennedy لندنرئیس خلاقیت: فلو هیساعضای تیم خلاقیت: جیک آتری، مت کالابایرئیسان اجرایی خلاقیت: تونی دیویدسون، لن تتکارگردان: ارنست دسومبیلاشرکت فیلمسازی: Iconoclast
مترجم: مرضیه فروتنwww.creativereview.co.uk