تبلیغات بازرگانی: لوگوی جدید کیا به شکل یک سری حروف به هم پیوسته حالتی شبیه به یک امضای دستی دارد. این لوگوی جدید در راستای اجرای استراتژی پلن اس برند طراحی و در سال ۲۰۲۰ از آن رونمایی شد.به گفته این خودروساز کره ای، لوگوی جدید نمایانگر آرزوهای شرکت مبنی بر قرار گرفتن در مقام رهبری در آینده است. شعار جدید برند این است: «حرکت و جنبشی که الهام بخش میشود.»بر اساس پلن اس، این خودروساز بزرگ بر روی خودروهای الکتریکی و خدمات مختلف در حوزه حمل و نقل به طور سفارشی برای افراد مختلف در بازارهای محلی مختلف تمرکز میکند.در قالب عملکرد شرکت، کیا در گینس یک رکورد جهانی در زمینه «چندین آتش بازی همزمان توسط چند عدد پهباد» را ثبت کرد. برای انجام صدها آتش بازی به طور همزمان در یک لحظه از ۳۰۳ پیرودرون استفاده شد.
tablighatbazargani.ir-مرضیه فروتنwww.team-bhp.com