تبلیغات بازرگانی: بازار ایران پر از چالشهای است که کسب وکارها با کمک تحقیقات کیفی در صدد رفع آنها هستند. اجرای تحقیقات کیفی نیز نیازمند برقراری ارتباط رو در رو با گروه مخاطبان اصلی کسب وکارهای است. ارتباطی که در این روزهای کرونایی برقراری آن پیچیده شده است. شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز (emrc) در تلاش است، با توجه به شرایط حساس کنونی جلسات تحقیقات کیفی را قدرتمند و متعهدانه مانند قبل برگزار کند. این شرکت با رعایت کامل اصول بهداشتی اجرایی میشوند. emrc به همین منظور قبل از برگزاری جلسات با تست کرونا سریع (رپید تست) حاضران در جلسات کیفی را مورد سنجش قرار میدهد. این تست در عرض ده دقیقه وضعیت سلامتی حاضران در جلسه را مشخص میکند و افرادی که تست آن منفی باشد، اجازه حضور در جلسه کیفی را بدست میآورند. چنین عملکردی باعث شده تمامی جلسات کیفی emrc با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی برگزار و کسب وکارهای بهترین نتیجه را از تحقیقات انجام شده بدست بیاورند.emrc به عنوان یکی از معتبرترین شرکتهای تحقیقات بازار در ایران روزانه، اطلاعات دقیقی از بازار تهیه و در اختیار کسب وکارهای حوزههای مختلف قرار میدهد. بنابراین نقش این شرکت به عنوان هدایتگر کسب وکارها بسیار مهم است. emrc این نقش مهم را قدرتمند، مسئولانه و متعهدانه در هر شرایطی اجرایی خواهد کرد.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد