خبر

رشد درآمد تبلیغاتی والمارت با رونق رسانه‌های خرده‌فروشی

والمارت در سه‌ماهه‌ی گذشته، در زمینه‌ی فروش رسانه‌های تبلیغاتی خود پیشتاز بوده است و موجی از آگهی‌دهنده‌های جدید به پیشنهادهای تبلیغاتی این خرده‌فروشی پاسخ مثبت داده‌اند. متقاعد کردن فروشنده‌های کوچک‌تر برای خرید رسانه‌های تبلیغاتی بیشتر، همیشه از اولویت‌های والمارت بوده است. این مجموعه فروشگاه‌ زنجیره‌ای در صدد ایجاد یک اکوسیستم چندمنظوره است که اهالی کسب و کار بتوانند با استفاده از داده‌های دست اول و بی‌واسطه، کمپین‌هایشان را متناسب با نیاز مشتریان‌شان طراحی کنند و از طریق پلتفرم‌های والمارت، به فروش بیشتر برسند.

والمارت تلاش کرده در کانال‌های دیجیتالش روی قدرت تبلیغاتی خود مانور بدهد و سرمایه‌گذاران را تحت تاثیر قرار بدهد. با رشد سرمایه‌گذاری برندها در حوزه‌ی رسانه‌های خرده‌فروشی، بخش تبلیغات والمارت هم خط سیری صعودی داشته است. والمارت از طریق پلتفرم کانکت تلاش کرده ارتباطی معنادار میان مشتریان و برندها ایجاد کند؛ به این معنا که برای مشتریان تجربه‌های جدیدی در کشف محصولات مناسب در زمان مناسب و صرفه‌جویی در هزینه‌ها رقم بزند و به برندها کمک کند بیشتر دیده شوند و رشد کنند. کسب درآمد بیشتر از برندهای غیربومی یا کسب و کارهایی مثل خودروسازی یا خدمات مالی که معمولاً از طریق والمارت فروش ندارند هم از اولویت‌های پلتفرم کانکت در سال جاری بوده است.

والمارت با تملک ویزیو و خرید ۲.۳ میلیارد دلاری‌اش قصد درافتادن با غول‌هایی مثل آمازون را دارد. با این معامله، راهکارهای تبلیغاتی سازندگان تلویزیون‌های هوشمند و بیش از ۵۰۰ رابطه‌ی بی‌واسطه با برندها نصیب والمارت می‌شود. ویزیو به خاطر داده‌های ارزشمندی شهرت پیدا کرده که به دنبال کردن آنچه بیننده‌ها تماشا می‌کنند، کمک می‌کند و این اطلاعات ارزشمند حالا در اختیار والمارت است.

این خرده‌فروشی حالا پیش‌روی در حوزه‌ی پخش آنلاین را آغاز کرده است؛ میدان نبردی تازه‌ برای خرده‌فروش‌هایی که می‌خواهند ثابت کنند می‌توانند فراتر از محصولات دارای اسپانسر عمل کنند و متکی به وب‌سایت‌های خودشان هستند. پیش از این هم والمارت همکاری‌هایی را با دیزنی آغاز کرده بود که اطلاعات دست اولی را در اختیار کانکت قرار می‌دهد تا هدف‌گیری بهتر و کمپین‌های موفق‌تری را با اتکا به پلتفرم‌هایی مثل دیزنی پلاس و هولو اجرا کند.

source

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا