تبلیغات بازرگانی: حالا که دیگر استفاده از ماسک در خرده فروشی ها و فروشگاه های انگلستان اجباری شده است، استارباکس قصد دارد تا ضمن تشکر از هم میهنان بابت زدن ماسک، اقدام به ترویج این کار به عنوان عملی نوع دوستانه و با محوریت جامعه کند.کارمندان این کافی شاپ های زنجیره ای معروف هستند که می توانند اسامی مشتریان را بر روی لیوان هایشان بنویسند. در نتیجه آژانس تبلیغاتی «Iris» در قالب یک آگهی تبلیغاتی تاکتیکی خود تخریبی یا خود انتقادگری (self-deprecating)، چالش هایی را نشان می دهد که به لطف استفاده از ماسک توسط مشتریان، کارمندان کافی شاپ ها ممکن است با آن ها مواجه شوند. از آن جمله می توان به خطا در شنیدن نام های مشتریان و نوشتن اسامی کج و معوج بر روی لیوان های قهوه آن ها اشاره کرد. ایده انجام این کار را فردی خلاق به نام «الی واسیلیو» مطرح نموده است. tablighatbazargani.ir-مرضیه فروتنwww.campaignlive.co.uk
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد