تبلیغات بازرگانی: در حالی که از لحاظ زیبایی شناسی تغییر و تبدیل با استفاده از ابزارهای انیمیشن در این صنعت امری رایج و متداول و انجام هر کاری شدنی است، همین حرف را در مورد کمپین های تبلیغاتی چاپی نمی توان گفت. با این حال وضعیت یک سری پوسترهای خلاقانه متناسب با ماهیت دراکولا در روز و شب تغییر می کند.دو بیلبورد زمان محور در لندن و بیرمنگهام جنس این نمایش و پدیده نوظهور و در ادامه ذهن های درخشان سازندگان آن، مارک گاتیس و استیون موفت را به تصویر می کشند. هر دو نفر تولید کنندگان سریال معروف شرلوک هولمز به شمار می روند.در طول روز بینندگان خنجرهایی را می بینند که در بیلبورد فرورفته و از آن ها خون ریخته است. ترکیب بندی این سلاح های خونین ظاهرا تصادفی است اما راز آن در شب مشخص می شود. در آن هنگام سایه شخصیت شرور این سریال به چشم می آید.با هدف عمق بخشیدن بیشتر به بیلبورد فوق، یک جعبه کمک های اضطراری را می توان زیر بیلبورد یافت که به آسانی قابل استفاده است. بر روی آن این نوشته به چشم می خورد که چنانچه حضور خون آشامی را در این حوالی احساس کردید، می توانید شیشه را بشکنید و از آن استفاده کنید. در این میان یک خنجر چوبی دیگر وجود دارد که رهگذران می توانند برای سوزاندن ارواح خون آشام از آن بهره ببرند.تصور می شد که سریال دراکولا اقتباسی غیر عادی از رمان ترسناک «برام استاکر» باشد، بنابراین باید تبلیغاتی به همان اندازه هیجان انگیز برای آن انجام شود. کمپین تبلیغاتی سریال دراکولا جای هیچ شک و تردیدی را در دل مخاطبان باقی نمی گذارد که آن ها می توانند انتظار یک چیز تازه و غیر منتظره از این اقتباس فوق العاده خوب و عالی از رمان کلاسیک خون آشام را داشته باشند.ستاره این سریال سه قسمتی «کلائس بنگ» در نقش کنت دراکولا است. سریال فوق با همکاری نتفلیکس تولید شد و از روز ۴ ژانویه می توان هر سه قسمت را در نتفلیکس تماشا کرد.مرضیه فروتنwww.designtaxi.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد