تبلیغات بازرگانی: این یک بستنی خانگی است که توسط سه خواهر ساخته و در بسته بندی آن هویت محصول و تولید کننده به سبک مینیمال نشان داده میشود. این طراحی سعی در اجرای خصوصیات زنانه ای دارد که در هویت سازنده نهفته است. صاحبان برند خواستند که برندشان زنانه باشد و از این واقعیت سخن بگوید که این بستنی خوشمزه ای که می خورید به دست چند زن ساخته شده است. به همین دلیل، در طراحی این بسته بندی از کاراکتر زن کمک گرفته شده است. برای تولید کننده بسیار مهم بود که مفهوم خواهرانگی در کنار کیفیت بالای محصول در طراحی بسته بندی آننآ به تصویر کشیده شود.طراحان بسته بندی پس از بررسی های فراوان به این نتیجه رسیدند که استفاده از کاراکترهای خانمهای جوان در کنار رنگهای ساده و ناب می تواند انتخاب جالبی باشد. یک شکل و فرم جدید با ظاهر نو و تازه خود مشتری و خریدار بستنی را به سوی خود جلب میکند. این طراحی مینیمالیستی بر روی قلب و روح انسان تاثیر میگذارد که آن را از محصولات مشابه متمایز میسازد. رنگ های به کار رفته در طراحی بستهبندی طراوت، تازگی و خنکی را بیان میکنند. این بستهبندی بستنی با طراحی ناب و خلوص محور خود از نگاه مردم با دیگران فرق دارد و از مخاطب میخواهد تا بر روی مواد ضروری تمرکز کند.چه چیز آن را منحصر به فرد میسازد؟اعتماد مشتری باید جلب شود. هنگامی که یک بار طعم بستنی را چشید و بعدا خواست دوباره ان را بخرد، باید بتواند از روی طراحی بسته بندی با کیفیت و منحصر به فرد بستنی، آن را به خاطر بیاورد. به این ترتیب شما به سرعت از میان جمعیت آن را تشخیص میدهید. مسئولیت طراحی بسته بندی بر عهده «آزاده قلی زاده» بوده است.tablighatbazargani.ir- مرضیه فروتنwww.packagingoftheworld.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد