تبلیغات بازرگانی: بانکها پایان هر سال روزهای شلوغی را سپری میکنند. در این میان بخش قابل توجهای از کمپینهای تبلیغاتی روزهای پایانی سال نیز به بانکها اختصاص دارد. اما امسال قاعده بهم خورده و بانکها به منظور مقابله با کرونا از مخاطبانشان میخواهد که از مراجعه غیرضروری به شعب خودداری کنند. در همین راستا ساعات کاری آنها نیز کم شده است.بانکها در این روزها به مخاطبانشان پیشنهاد میکنند که از سرویسهای غیرحضوری مانند موبایل بانک، اینترنت بانک و … برای انجام اموربانکی استفاده کنند. اکثر بانکها با پست کردن محتوای مفید در صفحات اینستاگرامی مشغول آموزش و اطلاعرسانی در زمینه خدمات الکترونیکی هستند.بنابراین با اینکه کرونا شرایط سختی را در جامعه ایجاد کرده اما بانکها از فرصت پیش آمده استفاده کرده و در حال آموزش مخاطبانشان هستند. در این روزها مخاطبانی که هنوز در برابر خدمات الکترونیکی مقاومت میکردند، دیگر ناچار به اعتماد هستند و باید به سراغ خدمات بروند.بانک سامان، بانک گردشگری، بانک پاسارگاد، بانک شهر و… با انتشار محتوای مفید پزشکی و بهداشتی درباره روشهای مقابله با کرونا مشغول آموزش مخاطبان هستند. همچنین برخی از بانکها به مخاطبانشان توصیه میکنند که هنگام مراجعه به شعب خودکار همراه خود داشته باشند.در مجموع بانکها به خاطر گروه مخاطبان وسیعشان این روزها تبدیل به یکی از رسانههای اطلاع رسانی درباره روشهای مقابله با کرونا شدهاند.tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد