تبلیغات بازرگانی: مصرف کنندگان ایرانی خاطر باز هستند و همیشه محصولاتی که برایشان یادآور خاطرات خوشایندی ست را دوست دارند. نون خامه ای شیرینی محبوبی ست که معمولا اکثر ایرانی ها آن را دوست و با آن خاطره دارند. برند میهن از ایده ی این شیرینی سنتی و نوستالژیک بهره برداری و محصول جدیدی را ارائه کرده است. این محصول چندی ست در بازار ارائه و با بازخوردهای مختلفی روبرو شده است. تبلیغات بازرگانی به منظور دریافت اطلاعات دقیق تر درباره این محصول گفتگویی را با فرهاد پورمحمد مدیر تبلیغات شرکت لبنی میهن داشته که در ادامه میخوانید. فرهاد پورمحمد مدیرتبلیغات شرکت لبنی میهن درباره بستنی نون خامه ای، محصول جدید این برند میگوید: نون خامهای محصول جدیدی از میهن است که به تازگی وارد سبد بستنیهای میهن شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته است. نون خامهای محصولی با ظاهری نوستالژیک است که میهن برای اولین بار به بازار ارائه کرده و نمونه آن در این حوزه وجود ندارد.پورمحمد میگوید: برند میهن همیشه در پی گستردش سبد محصولات خود است، در این باره نیز تلاش میکند که محصولاتی را با طعمها و شکلهای جدید ارائه دهد. میهن علاوه بر محصولات جدید سعی دارد که طعم های سنتی ایرانی را نیز در ترکیب بستنی ها خود وارد و از این ظرفیت بازار نیز استفاده کند. به هرحال میهن بخش عمدهای از محصولات خود را برای مصرف کنندگان ایرانی تولید میکند و در نظر گرفتن ذائقه آنها در تولید محصولات همیشه باید مدنظر قرار بگیرد. در این باره برند میهن چندی پیش سوهان بستنی را به بازار ارائه کرد و در پی آن نون خامهای عرضه کرده است. این محصول دقیقا شبیه به همان فرم شیرینی نون خامه ای است و مخاطبان به محض باز کردن این محصول حس خوشایندی را دریافت میکنند. این محصول چندی ست وارد بازار شده و از استقبال خوبی نیز برخوردار شده است. برای تبلیغات گسترده این محصول نیز برنامه ریزی منظمی شده که رفته رفته اجرایی خواهد شد. tablighatbazargani.ir-نرگس فرجی
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد