تبلیغات بازرگانی: ۳. مردم را آگاه نگهدارید و همچنان سرگرمشان کنیدنیویورک تایمز امکان دسترسی رایگان به اخبار مربوط به کووید-۱۹ را فراهم می کند.فایننشیال پست در قالب یک وبلاگ زنده همواره مشغول به روز رسانی اخبار مرتبط با وضعیت بازار ها، کسب و کار ها در کانادا و شرایط اقتصادی است.شرکت خرید و فروش الکترونیکی «شاپیفای» (Shopify) فهرستی از اقدامات هر دولت و برنامه های کمکی مختلف در حال اجرا در واکنش به کووید-۱۹ را گردآوری کرده است.شرکت نرم افزاری «Salesforce» در پوشش یک بسته پاسخ به کووید-۱۹، فرصت درسترس آسان به تیم های واکنش اضطراری، مراکز تماس و تیم های مدیریت مراقبت را به وجود می آورد.شرکت نرم افزاری تجسم داده ها «تابلو» (Tableau) با استفاده از داده های موردی جمع آوری شده توسط دانشگاه جان هاپکینز و همچنین داده های اطلاعاتی دریافتی از سازمان بهداشت جهانی و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، یک قطب منابع داده های اطلاعاتی رایگان را برای کمک فوری به سازمان ها و درک لحظه ای داده های اطلاعاتی مربوط به ویروس کرونا توسعه داده است.۴. حواس مردم را از موضوع اصلی پرت کنیدشرکت مراقبت های بهداشتی آنلاین «Headspace» امکان دسترسی رایگان به اپلیکیشن مدیتیشن «Headspace Plus» را تا سال ۲۰۲۰ به وجود می آورد.یک شرکت تولید کننده ابزار آلات موسیقیایی به نام «Korg» به سبکی مخصوص به خود به یاری جهانیان می شتابد. مدیران و کارمندان این شرکت تصمیم گرفته اند تا به مدتی محدود فرصت استفاده رایگان سیستم عامل های Ios و اندروید از نرم افزار آهنگساز «کائوسیلیتور» (Kaossilator) را برای افراد فراهم کنند.خانه اپرا «متروپولیتن» (Met Opera) هر روی یک اپرا جدید را به طور رایگان برای مردم پخش می کند.به راحتی می توانید از خانه خود به تماشای یک سری کنسرت های مجازی بنشینید.۵. اعمال تغییرات رفتاریدکتر «بی جی فاگ»، دانشمند علوم اجتماعی و بنیانگذار آزمایشگاه طراحی رفتار دانشگاه استنفورد، حضور آنلاین در جلسات مداوم آموزش عادت های کوچک و جزئی در راستای مقابله با چالش ها و عواقب ناشی از شیوع ویروس کرونا را پیشنهاد می دهد.۶. نوآوری هایی جهت کمک به دنیای ماگروه محصولات لوکس «LVMH»، صاحب برند های نظیر لوئیز ویتون، کریستین دیور، Givenchy و بسیاری برند های دیگر است. این گروه با نوعی تغییر کاربری، کارخانه های عطرسازی خود را به کارخانه های سازنده مواد ضد عفونی کننده تبدیل می کند.LVMH همچنین اخیرا اعلام کرد که دست به تهیه حدودا ۴۰ میلیون عدد ماسک در فرانسه در هفته های آتی خواهد زد.شرکت نرم افزاری «Salesforce» مبلغ ۱ میلیون دلار کمک مالی به صندوق پاسخ به ویروس کرونا به دانشگاه کالیفرنیا، واقع در شهر سانفرانسیسکو (UCSF)، و مبلغ ۵۰۰ هزار دلار دیگر به شرکت نرم افزاری و میزبان پایگاه داده های بیولوژیکی و شیمیایی «CDD» اهدا می کند.فیسبوک نیز دست به راه اندازی یک صندوق مشابه با نمونه های قبلی جهت تشویق مردم به اعطای کمک های مالی در مسیر مبارزه با شیوع ویروس کرونا زد. این شرکت متعهد شده است تا به طور کلی مبلغ ۲۰ میلیون دلار به مقابله با شیوع این ویروس اختصاص دهد.Apple نیز مبلغ ۱۵ میلیون دلار برای کمک به درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا و کاهش حجم ضرر اقتصادی وارد شده به جهان در پی شیوع کرونا اختصاص داد و همچنین به ازای هر ۱ دلار مبلغ کمکی از سوی کارمندان برای حل این بحران، ۲ دلار اهدا کرد.یکی از موسسان علی بابا، جک ما، اقدام به اعطای ۵۰۰ هزار کیت تست کرونا و ۱ میلیون ماسک بهداشتی به ایالات متحده آمریکا کرد. این میلیاردر چینی در حال حاضر نیز مشغول اهدای لوازم پزشکی به کشور هایی در سرتاسر آسیا، اروپا و آمریکای جنوبی است.tablighatbazargani.ir-مرضیه فروتنwww.widerfunnel.com
خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد