بدون دسته بندی

حذف لوگوی کوکاکولا برای پیام­های انگیزشی

تبلیغات بازرگانی: کوکاکولا در قالب کمپین جدید خود موسوم به «نامه را باز کن تا حالت بهتر شود»، به طور موقت لوگوی نمادینش را از روی یک سری قوطی­ های خاص نوشابه برداشته است.به گفته مقامات برند، این غول نوشابه سازی به عنوان بخشی از یک اقدام تحمیلی برای «الهام بخشیدن به مردم برای پذیرش تغییر و تعهد به انجام کار­ها به شکلی دیگر در سال ۲۰۲۱»، به تعداد محدود یک سری پیام­های انگیزشی را جایگزین لوگوی خود بر روی قوطی ­های نوشابه اصلی و رژیمی و بدون قند کرده است.به جای لوگو، عباراتی مانند «من هیچ وقت به دوستانم کم محلی نمی­کنم» و «دیگر بهانه نمی­آوریم، ایده ما تحقق پیدا می­کند»، بر روی قوطی­ ها نقش بسته می­شود.تعهدات فوق از زبان چهره­ های معروفی نظیر مارکوس راشفورد (فوتبالیست انگلیسی)، الکس اسکات (فوتبالیست انگلیسی)، لورا ویتمور (مجری تلویزیون)، ای جی و کورتیس پریچارد (هر دو رقصنده) به موفقیت کمپین کمک کردند.به گفته برایونی لستر، مدیر بازاریابی کوکاکولا انگلیس، این اقدام از قدرت بسته بندی جدید برند برای به اشتراک گذاری تصمیم ­های مثبت و امیدبخش با دیگران بهره می برد. امید می­رود که طرفداران کوکاکولا از به اشتراک گذاشتن این قوطی­ ها و پیام­های دلگرم کننده چاپ شده بر روی آن­ها با دوستان و اعضای خانواده خود لذت ببرند.خریداران می­توانند هم با حضور داخل فروشگاه و هم از طریق مراجعه به فروشگاه­های آنلاین مخصوص برند این قوطی ­های ویژه را خریداری کنند.این حرکت تنها چند هفته پس از آن شروع شد که کوکاکولا دست به بازبینی گسترده رسانه­ های خود، برنامه ریزی خلاقانه و روش­های خرید زد. در نتیجه همه رسانه­ ها، وضعیت استخدام آژانس تبلیغاتی و روابط تجاری آن در سرتاسر جهان مورد بررسی دقیق قرار خواهند گرفت.tablighatbazargani.ir-مرضیه فروتن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا