شرکت چرم مشهد در مراسمی با حضور بنیان گذار و دست اندرکاران این مجموعه بیست و پنچمین سالگرد تاسیس خود را با تاکید برجلوگیری از خام فروشی و توسعه اشتغالزایی، تولید و ارزآوری جشن گرفت.به گزارش خبرنگار" تبلیغات بازرگانی" در این مراسم " رضا حمیدی "بنیان گذار مجموعه چرم مشهد؛ با اعلام اینکه در گذشته بیش از نود درصد مواد اولیه صنعت چرم نظیر سالامبور و پوست و …به شکل خام از کشور صادر میشد و بعد با قیمت بسیار بالا از سایر کشورها کالای چرمی وارد میکردیم، گفت: با هدف کمک به اشتغال و کارآفرینی و همچنین ممانعت از خام فروشی در سال ۷۵ این مجموعه با سرمایهای حدود صد میلیون تومان تاسیس شد و امروز با گذشت بییست و پنج سال با سرمایهای حدود ۲۶ میلیارد تومان، ضمن پاسخگویی با نیاز داخل کشور برنامه هایی برایاحداث شعبههای بیشتر در کشورهای مختلف دنیا و صادرات کالای چرمی مرغوب ایرانی با برند چرم مشهد در سراسر دنیا در دست مطالعه و اجرااست.او در ادامه به بیان برنامههای سازمانی چرم مشهد در حوزهی برندینگ پرداخت و افزود: با احداث بیش از ۷۰ فروشگاه ، طی سالهای گذشته تمام یازارهای داخلی توسط این مجموعه فتح شده و امروز هدف ما بازارهای کشورهایی نظیر ترکیه، ایتالیا و …است. در این راستا توجه به تبلیغات هوشمند، ایجاد مشتری وفادار و حفظ آنها، توجه به انتظارات مشتریان و تکمیل سبد کالایی و کیفیت و مدلهای روز و همچنین اهمیتو پرداختن به موضوع آموزش کارکنان و تیم های فروش، خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتریان توجه به مشتریان دائمی، از جمله موضوعاتی است که در برنامههایتوسعهای مجموعهمد نظر قرار دارد.او در ادامه تاکید کرد از رقبایی که در این حوزه حضوردارند تشکر میکنیم چرا که درسهایی زیادی از آنها آموختیم و سعی کردیم رقابت سالم داشته باشیم و همه در کنار هم به عنوان سربازان جبهه صنعت برای ایجاد ارزش افزوده، اشتغال و حفاظت ازسرمایه های کشور تلاش میکنیم."بابک مصری" مدیرعامل مجموعه چرم مشهد نیز در این مراسم بر لزوم و اهمیتبرندینگ در موفقیت شرکت اشاره کرده و افزود:در حال حاضر به عنوان بزرگترین واحد تولید صنعت چرم کشور با قدرتدر عرصهی تولید حضور داریم و برنامههای توسعه کارخانجات و تکنولوژی روز آنها با هدف احداث شعبههای جدید در کشورهای مختلف و تسخیر بازارهای خارجی از اهداف دیگری است که دنبال میشود .او افزود: در سالهای گذشته با گذار از روشهای سنتی فروشگاه داری به سبک های مدرن فروشگاه داری و توجه به برندینگ را بر مبنای تحقیقات بازار و پژوهش اجرایی کردیم و در این راستا موضوع آموزش مد نظر قرار گرفت و پرسنل و نیروی انسانیآموزشهای مختلف دیدند و برای بخش فروش دورههای آموزشی کاربردینظیر دورههای تخصصی گذاشته شد که در نهایت به نتایج خوبی دست یافتیم.در دوران کرونا نیز که از بهمن سال ۹۸ به شدت بازار را تحت تاثیر قرار داد با استراتژی کنترل و مدیریت، موقعیت را در دست گرفته و در گام نخستمحصولات پر فروش که پاسخگوی نیاز جامعه بود در اولویت تولید قرار گرفتو کمتر به مسایلی نظیر رنگ و فشن پرداخته شد.پرسنل مجموعه در این دوران بحران حفظ شدند. در حال حاضر حدود ۷۵۰ نفر مستقیم و ۱۳۰۰ نفر نیز غیر مستقیم با چرم مشهد همکاری دارند.همچنین موضوعات مسئولیت اجتماعی نیز که مورد تاکید موسس مجموعه است ، در این دوران غافل نبودیم و امروز با تکیه برسرمایههای انسانی و معنوی که ایجاد شده برای هدف مهم که جلوگیری از خام فروشی و خروج ارز و همچنین کارآفرینی است همچنان تلاش می کنیم.لازم به ذکر است این مراسم شنبه شب۱۸ دیماه ۱۴۰۰ به مناسبت گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس چرم مشهد در محل هتل اوین تهران با حضور مدیران و دست اندر کاران صنعت چرم کشوربرگزار شد.
خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد