تبلیغات بازرگانی: تپسی، اپلیکیشن در خواست تاکسی آنلاین، هم سو با گسترش پوشش خود در شهرهای مختلف با ارائه خدمات گوناگون درتلاش برای معرفی خود به مشتریان است، این شرکت طی چند ماه گذشته چند شهر دیگر از جمله کرج، اصفهان و مشهد را تحت پوشش قرارداد و خدمات متفاوتی ایجاد نمود تا بتواند مشتریان را در این حوزه ها ترغیب به استفاده از خدمات خود کند. این برند نوظهور که در حدود یک سال است که آغاز به کارکرده برنامه هایی برای پوشش سراسری در کشوردارد.در این خصوص مرجان سلیمانی، کارشناس ارشد آنلاین شرکت تپسی بیان کرد: "ما برای راه اندازی اپلیکیشن تپسی و تمامی خدمات آنلاین از تیم داخلی استفاده میکنیم و به این صورت تمام مشکلات و کاستی ها را بررسی کرده و برطرف میکنیم و میتوانیم زیرساخت های گسترش سیستم را فراهم کنیم."امیرپاشا، مدیر بازاریابی این شرکت در خصوص استراتژی های کلی تپسی اظهارداشت: "تپسی دو رویکرد اصلی دارد افزایش مشتری و معرفی برند، با توجه به اینکه ما درحال رشد هستیم نیاز به جذب مشتری و معرفی خدمات خود به مردم داریم تا بیشتر با خدمات ما آشنا شوند درمورد برندینگ تلاش بر این است که در مخاطبین احساس خوبی نسبت به این برند ایجاد کنیم تمامی فعالیت های تپسی بر همین دو عامل تاکید دارند. برنامه هایی همانند صبحانه و یا میان وعده های رایگان تپسی که اخیراً اتفاق افتاد در جهت ایجاد حس خوب در مخاطبین این برند بود با توجه به این که سرویس محدود بود و امکان خدمات رسانی به همه مشتریان نبود اما ما تلاش کردیم که نشان دهیم شرکتی وجود دارد که چنین امکاناتی ایجاد می کند، به مشتری خود فکر میکند و این خدمات را ارائه میدهد. همین که احتمال دارد شما بتوانید در روز تعطیل صبحانه خود را سفارش دهید میتواند احساس مثبتی در شما نسبت به این برند ایجاد کند." وی اضافه کرد: "درمورد تبلیغات محیطی نیز پیغام های ما از همین جنس بود درکمپین اول شعار ما "ما خیلی نزدیکیم" و در کمپین دوم "محترمانه سفر کنید" بود که قصد ما این بود که یکبار مشتریان خدمات ما را امتحان کنند و در واقع نگرش افراد نسبت به این برند را بهبود بخشیم. ما می توانستیم از جوایز و تخفیف ها برای جذب مشتری استفاده کنیم ولی ترجیح دادیم هم سو با اهداف شرکت عمل کنیم و روشی متفاوت برای ارتباط با مشتریان داشته باشیم"پاشا بیان کرد: "کمپین های آنلاین تپسی تمرکز بر جذب مشتری و شبکه های اجتماعی این برند رویکردی دوسویه دارند، ما دراین مکان با مشتریان خود وارد مکالمه میشویم از انتقادها استقبال میکنیم و درجهت اصلاح ازاین انتقادها استفاده مینمایم." او درخصوص سرویس های جدید که این شرکت به خدمات سابق خود افزوده بیان کرد: "اخیراً دو سرویس جدید به سرویس های ما اضافه شد که یکی سرویس بانوان و دیگری سرویس خودروهای لوکس است که سرویس ماشین های لوکس است که برای مدیران و افرادی که ترجیح میدهند با هزینه بالاتر و با خودرو گران قیمت سفر کنند طراحی شد براساس قرارداد ما با تاکسیرانی خودروهای VIP شرکت تپسی شامل هیوندای و تویوتا می شود که پیش از این در سرویس های عمومی فعالیت میکردند و اخیرا در دسته بندی خودروهای لوکس قرار گرفته اند (خودروهای لوکس میتوانند اگر مایل باشند درسرویس عمومی نیز فعالیت کنند) و سرویس بانوان با توجه به فرهنگ داخلی و علاقه بانوان به سفر با راننده خانم برای افرادی که با این سرویس ها احساس آرامش بیشتری دارند طراحی شده تا بتوانیم رضایت مشتری ها با سلیقه های گوناگون را بدست بیاوریم." همچنین وی درخصوص راه اندازی خدمات در شهرستانها نیز گفت: "ما برای ورود به شهرستانها یک برنامه مدون داریم و با برنامه ریزی های انجام شده ابتدا اقدام به ایجاد زیرساخت ها دراین شهرها میکنیم و سپس راه اندازی تپسی در این شهرها ما در اسفند کرج، در فروردین اصفهان و اردیبهشت مشهد را فعال کردیم و سعی میکنیم با پیشنهاداتی که به مشتریان درهفته های اولیه ایجاد سرویس دراین شهرها میدهیم آنها را تشویق به امتحان کردن سرویس خود کنیم مثل یک هفته یا یک روز سفر رایگان که دراین شهرها هم اجرا شد و کانسپت این کار ارتباط برقرار کردن با مشتریها است." tablighatbazargani.ir- ندا عزيزي
خواندن این مطلب 3 دقیقه زمان میبرد