تبلیغات بازرگانی: کمپین جدید و به موقع آژانس تبلیغاتی «M&C Saatchi» از همه مردم دنیا دعوت می نماید تا تمام استرس خود را با فریاد زدن در طبیعت بکر ایسلند خالی کنند.تبلیغات در شرایط کنونی سخت و دشوار است، زیرا برند ها نمی دانند که باید بیش از هر زمان دیگری دنیا را جدی بگیرند یا عجالتا در وضعیت جدید کمی با مردم شوخی کنند.آژانس تبلیغاتی M&C Saatchi با راه اندازی کمپین «فریاد بزن و خود را رها کن»، حق مطلب را به درستی ادا کرده است که با برخی یاس ها و نا امیدی های آشنا ناشی از ماندن در قرنطینه، بازی می کند. به گفته این آگهی تبلیغاتی همه ما دست به سرکوب عصبانیت از یک تجربه اصلاح سر وحشتناک در خانه یا به خصوص حل یک پازل سخت و دشوار زده ایم، بنابراین چه دلیلی وجود دارد که اجازه رهاسازی آن، در قالب فریادی طولانی و آرامش بخش را به خود ندهیم؟فریاد ها را می توان از طریق وبسایت «انگار شما به چیزی شبیه به ایسلند نیاز دارید» ارسال کرد. این وبسایت در مرحله بعدی کاری می کند تا فریاد هایتان در مکان های دور افتاده ای در ایسلند گوش فلک را کر کنند. تاکنون وبسایت بسیار محبوب بوده و این صفحه در حال حاضر مملو از فریادهای ناشی از ناامیدی در سرتاسر جهان است. در همین حال وبسایت فوق یک راهنمای مفید برای کسب بیشترین استفاده از فریاد ظاهرا رها کردن یک فریاد خوب بلند بخش آمیگدال مغز را روشن می کند که با قرار گرفتن در معرض تهدید فعال می گردد. با توجه به اطلاعات دریافتی از این وبسایت، فریاد زدن سپس به آمیگدال مغزتان اجازه آزادسازی تمام این استرس سرکوب شده را می دهد. به اعتقاد سیگریور داگ گوموندزدوتیر، مدیر بخش تبلیغات ایسلند، ما از لحاظ برخورداری از فضاهای باز گسترده و طبیعت زیبا بسیار شانس آورده ایم. این خصوصیات از ایسلند یک مکان عالی و تمام عیار برای خالی کردن نا امیدی ها ساخته است.اقدام فوق رویکردی هوشمندانه برای یک کمپین گردشگری به شمار می رود، حتی در شرایطی که اکثر ما به احتمال زیاد نمی توانیم قدم داخل هواپیما بگذاریم و با آن سفر کنیم.
tablighatbazargani.ir- مرضیه فروتنwww.creativereview.co.uk