تبلیغات بازرگانی: به مناست روز خبرنگار ۱۳۰ سازه با طرح های گرافیکی و فرهنگی توسط سازمان زیباسازی شهرداری تهران در محل ساختمان خبرگزاری ها و روزنامه های رسمی کشور اکران شد.به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری تبلیغات بازرگانی، باقری مدیر روابط عمومی سازمان زیباسازی ضمن اعلام این مطلب گفت: با توجه به اهمیت رسانه ها و نقش خبرنگاران در مدیریت شهری و جلب مشارکت و همکاری شهروندان، معاونت تبلیغات فرهنگی سازمان از سال گذشته نصب و اکران ۱۳۰ سازه درمحل ساختمان خبرگزاری ها و روزنامه های رسمی کشور با طرح های گرافیکی مرتبط را با هدف تقدیر از فعالیتهای خستگی ناپذیر نمایندگان رسانه های گروهی به مناسب ۱۷ مرداد روز خبرنگار را در دستورکار خود قرارداده است.وی با بیان اینکه در عصر ارتباطات، رسانه مخاطبان را تحت تاثیر خود قرار داده است افزود: با توجه به وظایفی که در حیطه ی مدیریت شهری عهده داریم برای تحقق اهداف و برنامه نیازمند مشارکت شهروندان هستیم که رسانه های گروهی و خبرنگاران به عنوان تولید و منتشر کننده آگاهی در بین افکارعمومی نقش بسزایی برعهده دارند.درواقع بسترسازی فرهنگی نیازمند جلب مشارکت شهروندان از طریق آموزش و آگاهی رسانی است است که درآموزش و فرآیند مشارکت پذیری مخاطبان برای اداره ی امور شهر نقش رسانه ها در دخالت دادن مردم در فرآیند تصمیم گیری ها و مجهزکردن آن ها به دانش و مهارت مورد نیاز در ادراه شهرها بیش از سایر عوامل نقش ایفا می کند.وی تصریح کرد: عملکرد رسانه ها در انتقال مسائل شهری از یکسو منعکس کننده نیازها و تقاضاها و مطالبات شهروندان و ازسوی دیگر عامل اطلاع رسانی فعالیتها و اقدامات انجام شده ازسوی مدیریت شهری است که باعث آگاهی مردم ازاین خدمات و استفاده از آنها و یا مشارکت دراجرای بهتر آنها می شود.وی گفت: مهمترین موضوعاتی که درحوزه ی مسائل شهری نیازمند است رسانه ها به آن بپردازند شامل: افزایش مشارکت شهروندان درتامین هزینه های شهری، تلاش درجهت پویایی و زنده نگه داشتن حیات شهری از طریق اطلاع رسانی به موقع موضوعات مرتبط با شهروندان، حل مشکلات زیست محیطی شهری نظیر آلودگی هوا در شهرهای بزرگ، حل چالش های شهری از طریق ایجاد شهرالکترونیک و… همگی ازجمله مسائلی است که رسانه ها با پرداختن به آن گام بزرگی درحوزی کمک به مسائل مدیریت شهری برمی دارند.tablighatbazargani.ir-مریم غضنفری
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد