تبلیغات بازرگانی: بانک ملی ایران امسال چهل و دومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز خود را برگزار می کند و به منظورشفاف سازی و ایجاد تعامل با مخاطب، کمپین تبلیغاتی"رسید خوبی شما" را اکران کرده است."نادراکبری وند" ، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران در گفتگو با خبرنگار" تبلیغات بازرگانی " تصریحکرد: کمپین «رسید خوبی شما» تلاش می کند یک تعامل دوسویه میان گیرنده تسهیلات قرض الحسنه و دارنده حساب قرض الحسنه ایجاد کند.این کمپین که بیش از همه به دنبالایجاد ارتباط با نسل جوان به منظور مطرح کردن مصارف و کاربرد قرض الحسنه است، نمادهایی از محل مصرف این منابع را به نمایش درآورده است.به عبارت دیگر، خدشه دار کردن تصویر ذهنی قدیمی که معتقد بود هدف از ایجاد «حساب های قرض الحسنه» تنها حضور در قرعه کشی است، در این کمپین گنجانده شده و تلاش شده است نگاه ها به فعالیت های عام المنفعه از محل این منابع معطوف شود.وی تاکید کرد: این کمپین گسترده قصد دارد نگاهی تازه به پدیده قرض الحسنه را ترویج کند، به طوری که دست کم مواجهه شوندگان با آن را به فکر کردن درباره این رویداد ترغیب کند تا در میان انبوهی از فعالیت های اقتصادی و مالی، قرض الحسنه نیز به جایگاه مطلوب خود برسد. اکبری وند تاکید کرد، البته یکی از مهمترین رویکردهای کمپین این بود که برای مخاطبان مشخص و شفاف، مصارف و کار برد سرمایه هایی که در حوزهی قرض الحسنه بکار گرفته میشود را روشن نموده و با توجه به این موضوع که سنت حسنه قرض دادن در میان ما ایرانیان از دیرباز رواج داشته است، و این واقعیت که همه اقشار جامعه در یک رده درآمدی قرار ندارند و نیز استعدادها برای کسب روزی به صورت یکسان تقسیم نشده است، یکی از مسئولیتهایاجتماعی بانک در این شرایط عدم توازن ، تشویق انسان ها به گذشتن از مال خود، انفاق و یا دست کم قرض دادن به زیردستان و نیازمندان بوده است.اما یک ابهام مهم که همواره در میان عموم مردم مطرح بوده، این است که حتی اگر توانایی مالی داریم، نمی دانیم به چه کسانی می توانم کمک کنیم. به عبارت دیگر چگونه می توان نیازمند واقعی را شناخت و به او قرض الحسنه پرداخت کرد؟وی افزود: بانک ها در این میان نقش واسطه دارند و به خوبی تشخیص می دهند که منابع قرض الحسنه را در اختیار چه کسانی قرار دهند. حساب های قرض الحسنه که منابع مردمی را تجمیع می کند، بهترین راهکار برای تخصیص آن به نیازمندان است.بانک ملی ایران اکنون در این زمینه پیشتاز است، به طوری که حجم انبوهی ازمنابع قرض الحسنه توسط مشتریان بانک درحساب ها ذخیره شده و صورت مستمر در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.رییس اداره کل روابط عمومی بانک ملی در ادامه گفت: تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، مهمترین محل مصرف این منابع است، اما آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، ساخت مدرسه، ساخت مرکز بهداشت، کمک به توسعه بیمارستان ها و … نیز از همین محل انجام می شود.درواقع بانک ها در این میان نقش واسطه دارند و به خوبی تشخیص می دهند که منابع قرض الحسنه را در اختیار چه کسانی قرار دهند. حساب های قرض الحسنه که منابع مردمی را تجمیع می کند، بهترین راهکار برای تخصیص آن به نیازمندان است.وی افزود: بانک ملی ایران اکنون در این زمینه پیشتاز است، به طوری که حجم انبوهی از منابع قرض الحسنه توسط مشتریان بانک در حساب ها ذخیره شده و صورت مستمر در اختیار نیازمندان قرار می گیرد. تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، مهمترین محل مصرف این منابع است، اما آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، ساخت مدرسه، ساخت مرکز بهداشت، کمک به توسعه بیمارستان ها و … نیز از همین محل انجام می شود.البته بانک ها به منظور مشارکت در این امر و نیز تشویق هر چه بیشتر مردم به حضور در این رویداد بزرگ، از طریق اطلاع رسانی بواسطه ی کمپینهای تبلیغاتی، جوایزی را برای حساب های قرض الحسنه پس انداز در نظر می گیرند که به قید قرعه به دارندگان حساب ها تقدیم می شود.
خواندن این مطلب 3 دقیقه زمان میبرد