تبلیغات بازرگانی: بسیاری از پدر و مادرها هر روز با یک مشکل بزرگ دست و پنجه نرم میکنند: کودکانشان به اندازه کافی سبزیجات نمیخورند. هاک (HAK)، یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده سبزیجات در شمال اروپا، ماموریت دارد که این مشکل را حل کند. به این ترتیب برند دست به معرفی یک بشقاب کمکی زده است: این بشقاب به بچه ها کمک می کند تا ناخواسته نسبت به گذشته سبزیجات بیشتری بخورند. دانشگاه بزرگ و معروف هلندی «واگنینگن» (WUR) با طرح و توسعه یک سری نقطه نظرات و دیدگاه های علمی، درباره این دیزاین جدید اطلاع رسانی کرد.آژانس خلاقیت «DDB Unlimited» ضمن توسعه این ایده، مسئولیت اجرای آن را نیز پذیرفته است. یک چالش بزرگ برای پدر و مادرها این است که چگونه کودکانشان را وادار به خوردن سبزیجات به اندازه کافی کنند. در عمل، کودکان به طور متوسط روزانه بیش از ۷۳ گرم سبزیجات نمیخورند، در حالی که دستورالعمل های بهداشتی حکایت از آن دارند که گروه سنی ۴ تا ۸ سال باید بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ گرم سبزیجات در طول روز مصرف کنند.از جمله دلایل تلاش شرکت هاک کشف راه حلی خلاقانه برای حل این مشکل است. این شرکت همیشه در پی آن بود تا به مردم هلند کمک کند سبزیجات بیشتری بخورند. این بشقاب کمکی ظاهرا با بشقابهای کودک معمولی تفاوت دارد و دقیقا هدفمند طراحی شده است. کودکان آینه تمام عیار پدر و مادر خود هستند و غذا خوردن کودک از بشقابی مشابه با بشقاب پدر و مادر خود، کپی برداری از رفتارشان را آسان تر از قبل میکند.در ادامه طی فرایند طراحی نیز از ویژگیهایی استفاده شده است که ناخودآگاه کودک را به سمت خوردن سبزیجات بیشتر نسبت به گذشته هدایت میکند. به عنوان مثال، ابعاد بزرگتر و یک تورفتگی، رد پایی کمرنگ تر از همان مقدار مشابه سبزیجات را در بشقاب باقی میگذارند و سایه رنگها کمک میکند تا سبزیجات جذابتر از قبل به نظر برسند.
tablighatbazargani.ir-مرضیه فروتنwww.bestadsontv.com