بدون دسته بندی

ترکیب سیب زمینی سرخ کرده و موسیقی

تبلیغات بازرگانی: مکدونالد با ارائه بهترین سیب زمینی های سرخ کرده در جهان به مشتریان خود توصیف می شود و حالا نوبت به یک تجربه دیجیتال منحصر به فرد رسیده است. هر مصرف کننده می تواند از سیب زمینی های سرخ کرده McFries خود برای دسترسی به موسیقی متناسب با احوالش استفاده کند؛ این اقدام مبتکرانه در مشارکت با Spotify توسعه یافت. پروژه فوق، محصول آژانس های تبلیغاتی DPZ&T برزیل و Leo Burnett کلمبیا، بر روی تنوع تجربه مشتری هنگام رفتن به رستوران ها متمرکز است.از مشتریان دعوت خواهد شد تا McFries خود را بر روی یک کد ردیابی شده در سینی غذا قرار دهند. به محض تمام شدن سیب زمینی های سرخ کرده، امکان باز کردن نرم افزار Spotify و اسکن کد Spotify موجود در سینی غذا به وجود می آید. پس از هماهنگی محتوا با برنامه، برای کاربران یک پروفایل Spotify به نام «Frieslist»، برای کار با آن ایجاد می شود. در مرحله بعدی، آن ها می توانند کنار لذت بردن از غذا، به آهنگ هایی از playlistهای مختلف و منحصر به فرد مثل «FriTops of The Moment»، «Iʼm Out of Fries» یا «Someone Stole My Fries» نیز گوش دهند.دست اندرکارانآژانس تبلیغاتی: DPZ&T برزیل، Leo Burnett کلمبیاافراد خلاق DPZ&T: رافائل لوکون، توماز دانتاس، گیامپیترو زانون، برونو لاندی، وینیکیوس کوریتیم رسیدگی به امور مشتریان: دانیل جوتا، ماریانا ماگالهائس، ادواردو برونورو، هرنان گونادو، رافائلا نوس، لوکیا کوره، دنیس فرینولاتایید مشتری: دن گرنساکف، سانتیاگو بلانکو، الیزابت پورت، گیلهرم کو، دیانا پلائز، آنا ماریا مونتویا، کارولینا مارتینز، جوائو برانکو، مارسلو فروناتو، برونا روچاتهیه کننده: Oriental Films، Thais Urenhaکارگردانی: دیگو روبینوتهیه کننده اجرایی: دیگو روبینومدیر فیلمبرداری: فدریکو پولریطراحی صحنه و لباس: کارو دیورتدوین: خوزه ویتارلاکار هنری نهایی: Oriental Filmsشرکت ارائه دهنده خدمات پس از تولید: Oriental Filmsتولید طرح های گرافیکی: مارکوس مورا، کریستیانو آراشیروتولید کننده صدا: Lucha Libre Audioتولید موسیقی: پائولینهو کورکیونهساخت موسیقی: پائولینهو کورکیونه و اکوییپه لوچاهماهنگی: دودو میسونو

مترجم: مرضیه فروتنwww.adeevee.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا