تبلیغات بازرگانی: Kickoff Meeting یا نشست تدوین برنامه و بودجۀ سال ۱۴۰۱ گروه dnaunion، با قدرت و همبستگی بیشتر نسبت به سالهای گذشته، در واپسین روزهای آذر ۱۴۰۰ برگزار شد.ناصر پاشاپور نیکو، مدیرعامل گروه dnaunion، دربارۀ نشست تدوین برنامه و بودجۀ سال ۱۴۰۱ گفت: «گروه dnaunion امسال نیز مانند سالهای گذشته جهت برگزاری حضوری جلسات برنامه و بودجه تلاش کرد، اما به خاطر شرایط کرونایی، بخشی از جلسات بهصورت غیرمتمرکز، و بخش ارائۀ خلاصۀ برنامههای استراتژی ۱۴۰۱ شرکتها بهصورت متمرکز و در فضای مناسب برگزار شد. فضای سال ۱۴۰۱ مهآلوده است، اما از طرفی میتوان به آن، بهخاطر همسویی همۀ قوا در کشور، امیدوار نیز بود. چنین همسویی و همگراییای میتواند اقتصاد کشور را از وضعیت حال حاضر خارج و فضایی ایجاد کند که سرمایهگذاری در آن اتفاق بیفتد. از طرفی، هنوز نتایج توافق برجام و تدابیری که دولت اندیشیده مشخص نیست. بنابراین، با وجود فضای مهآلود ۱۴۰۱، اقدام به برنامهریزی استراتژی کردهایم. در این برنامهریزیها سعی کردهایم واقعبینانه و کمی خوشبینانه سال ۱۴۰۱ را در نظر بگیریم. طبق پیشبینیهای صورتگرفته، در برخی از صنایع توسعه اتفاق میافتد و برحسب آن، بودجههای تبلیغاتی افزایش پیدا خواهد کرد. ما چنین مواردی را با دقت بررسی و بر آنها تمرکز کردهایم. همچنین، دنیای دیجیتال نیز در حال رشد است و ما برنامههای ویژهای برای ارائۀ خدمات به برندها در این بخش، برنامهریزی کردهایم. امیدواریم در سال ۱۴۰۱ نتایج موفقیتآمیزی را رقم بزنیم و خدمات قابل توجهای را به برندها ارائه کنیم.در پایان، از تیم اجرایی و روابط عمومی گروه بابت برگزاری منظم جلسات سپاسگزارم. چون امسال کار این تیم به دلیل فاصله و متمرکزنبودن در یک مکان، پیچیدهتر از سالهای گذشته بود. از اعضای استراتژی شرکتها و کسانی که جلسات را سازماندهی کردند نیز سپاسگزارم. درمجموع، جلسات امسال با قدرت و همبستگی بیشتری نسبت به سالهای گذشته برگزار شد و همین موضوع مطمئناً خروجی مفید جلسات را تضمین خواهد کرد.»
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد