تبلیغات بازرگانی: شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز (emrc) به تازگی تفاهمنامهی همکاری را با یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در حوزه مکملهای غذایی منعقد کردهاست. emrc براساس این همکاری گزارشهای جامعی از پایش نقاط فروش در بازار را در اختیار این فعال باسابقه قرار خواهد داد.در بررسی دوره ای نقاط فروش، شرکتها از عملکرد فروش و بازاریابی و موقعیت خود در مقایسه با رقبای فعال در بازار مطلع می شوند. شرکتها با به کارگیری داده های به دست آمده بر اساس تغییرات در سهم بازار، میزان پوشش ،کارایی توزیع و بسیاری شاخص های دیگر، در تصمیم گیریهای لازم برای بهینه سازی سیستم فروش و توزیع می توانند موقعیت خود در را در بازار تقویت کنند.tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی
کمتر از یک دقیقه