در شرکت تاید، همه مدیران و کارمندان به قدرت تمیزی ایمان داشته و معتقدند که در مواقع بحرانی، ظاهر، رایحه و احساس خوبی که لباسهای پاکیزه به فرد منتقل میکنند، میتوانند امید را در دلها به وجود آورند. از سال ۲۰۰۵ تاکنون، تاید در قالب یک برنامه مدون و مرتب به بیش از ۹۰ هزار خانواده مختلف خدمت رسانی کرده است.کمپین تبلیغاتی حرفه ای «کوله باری از امید» در سپتامبر ۲۰۲۳ در ایالات متحده آمریکا منتشر شد.برای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنیدمنبع: Wwww.adsoftheworld.com
کمتر از یک دقیقه