تبلیغات بازرگانی: شرکت بیمه سوئدی "Länsförsäkringar" یک حرکت موفقیت آمیز علیه نمادهای آنلاین جعلی را شروع کرد که باعث کاهش عزت نفس و افزایش اضطراب در میان نوجوانان می شوند. چنین اقدامی از طریق تبدیل اینفلوئنسرها به بیلبوردهای انسانی صورت گرفت که پیامش در تقابل با کمال گرایی اینفلوئنسرها بود.نوجوانان سوئدی همواره خود را با اینفلوئنسرها و ایده آل های دست نیافتنی مقایسه می کنند، به همین دلیل رسانه های اجتماعی به سلامت روحی آن ها صدمه خواهند زد. Länsförsäkringar از راه های مختلف به جوانان در مسیر رشد و ایمان به خود کمک می کند. هدف از انجام این کار تابانیدن بارقه ای از نور بر روی این مشکل و یاری رساندن به نوجوانان برای آگاهی از مسائل پشت پرده همه نمادهای آنلاین جعلی استبا این وجود نوجوانان به حرف یک شرکت بیمه گوش نخواهند داد بنابراین مشکل خود تبدیل به یک راه حل شد. Länsförsäkringar از سالن های معمولی، رویداد های مد سوئدی بزرگ و پیوستن نیروهای خود به افراد مسبب این مشکل، زیرکانه بهره برد: اینفلوئنسرها در ردیف جلو قرار دارند. آن ها با پوشیدن تی شرت هایی منقش به #ImPerfect خود تبدیل به راه حل شدند. این بیلبوردهای انسانی حامل یک پیام متناقض علیه کمال گراییشان بودند. نزدیک ترین ارتباط آنلاین نوجوانان برای تغییر تغذیه رسانه های اجتماعی، ایجاد رخنه و شکاف و شخصبت ایده آل جدید مورد استفاده قرار گرفت.
مترجم: مرضیه فروتنwww.creativecriminals.com