شرکت «Woolmark» به عنوان یک شرکت ناظر بر کیفیت الیاف طبیعی، در قالب یک کمپین تبلیغاتی جهانی موسوم به «به جای سوخت فسیلی لباسی از جنس پشم بپوشید»، به مصرف کنندگان درباره خطرات بر تن کردن لباسهایی از جنس الیاف مصنوعی آموزش میدهد.کمپین تبلیغاتی فوق ضمن تاکید بر روی تاثیر الیاف مصنوعی بر روی محیط زیست، مخاطبان را تشویق به انتخاب لباس از جنس الیاف طبیعی مانند پشم میکند. هدف از انجام این کار کمک به کاهش تاثیر جذابیت و فریبندگی دنیای مد بر روی تصمیمات خرید عنوان میشود.
www.thedrum.com