تبلیغات بازرگانی: شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز (emrc)همگام با تغییرات روز بازار، دادههای پایه برای پژوهش پایش خرده فروشیها (X*POS) را بهروز رسانی کرد.به این منظور مطالعهی گستردهای برای تمام شماری نقاط فروش در ۲۴ شهر ایران انجام گرفته است و تصویر دقیق و به روز جامعهی خرده فروشی از نظر تعداد و ساختار فراهم آورده است. شرکتemrcبر پایهی مطالعهی انجام شده، پنل خرده فروشان را مطابق با این تغییرات روز بازار به روز کرده است. به این ترتیب، نتایج مطالعه دورهای در پنل خرده فروشان را که بر اساس این تمام شماری تعمیم یافته در اختیار مشتریان قرار میدهد . کسب وکارها و مشتریان emrc میتوانند با این بهروز رسانی، در رصد وضعیت خود و رقبایشان در بازار تصویری دقیقتر که منعکس کننده تغییرات ساختاری بازار است را بدست بیاورند.لازم به ذکر است: پایش خرده فروشی ابزاری پژوهشی است که در تمام دنیا توسط تیمهای بازاریابی و فروش برندهای فعال در حال استفاده است.خروجی اصلی این ابزار میتواند شامل اطلاعاتی همچون حجم بازار، سهم بازار، قیمت محصول، میزان حضور رقبا و… باشد. رصد “روندهای بازار” مهمترین استفادهای است که برندها می توانند از این ابزار پژوهشی داشته باشند. شرکت emrc این پایش را در ۲۴ شهر اصلی ایران که حدود ۵۰ درصد از جمعیت شهری ایران را پوشش داده و رقابت اصلی برندها در آنها قرار دارد، انجام میدهد.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد