شرکت پیشرو در عرصه تولید ماکارونی و آرد گندم در ایران، تک ماکارون، به تازگی احساس کرد که نیاز به طراحی مجدد بسته بندی برای یکی از محصولات خود دارد.اعضای تیم طراحی احساس کردند که باید در عین حفظ هویت برند، ظاهری مدرن تر و زیبا تر برای جلب توجه مشتری ایجاد کنند تا مخاطب آن را خلاقانه دیده و در مقایسه با رقبای سنتی محصول تک ماکارون با بسته بندی جدید را از قفسه مواد غذایی بردارد.در ادامه شرطهای روشن و مشخصی پیش روی طراحان گذاشته شد: دو عامل مهم باید همچنان شکل سابق خود را حفظ میکرد که یکی از آنها لوگو و دیگری الگوی شطرنجی سبز و سفیدی است که برند را در بازار با آن میشناسند. بنابراین، بدون آن که به طور کامل چهره بسته بندی تغییر داده شود، برای جلب توجه مصرف کننده به سوی بسته بندی جدید، در فرایند طراحی نسخه قدیمی نیز لحاظ گردید.در نهایت این ایده به ذهن طراحان خطور کرد که بسته بندی محصول را به مجموعه ای چند جلدی از کتابهای آشپزی تبدیل کرده و یک دوست جدید و مفید را به آشپزخانه هدیه دهند. در ادامه هر یک از بستههای پودر کیک شماره گذاری شده اند تا تشخیص طعم هر محصول برای مشتریان آسان تر شده و همچنین خریداران را ترغیب کند تا گزینههای دیگر موجود را خریده و مجموعه خود را کامل کنند.هر بسته پودر کیک به روز شده یک کتاب با جلد زیبا و جذاب دارد که شما را وسوسه میکند تا در داستان طعم و مزه آن کند و کاو کنید.دست اندرکاران:مدیر خلاقیت: استپان آذریانمدیران هنری و تصویر گران: مریم استپانیان، الینا بارسقیانطراحان گرافیک: مانه بوداقیان، آشوت هایراپتیانطراح آماتور: مریم گورگنیانانیمیشن ویدئویی: ساهاک ضربابیانعکسها از: Backbone Branding & Syren Manvelyanمشتری و سفارش دهنده: تک ماکارونwww.packagingoftheworld.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد