تبلیغات بازرگانی: با پایان وضعیت قرنطینه در ایتالیا، برگرکینگ در راستای کمک به حفظ فاصله اجتماعی، بر حجم پیاز های برگر کلاسیک خود می افزاید.خوردن این برگر جدید با سه لایه پیاز باعث می شود تا به طور طبیعی مردم از شما فاصله بگیرند.در حالی که بسیاری از برند ها در جهان در این روز های کرونایی با یک نگاه کاسب مآبانه رویکردی جدی را در تبلیغات در پیش گرفته اند، برگر کینگ مایل است که با چاشنی لبخند دست به انتقال پیام های بهداشتی بزند.در اولین روز های قرنطینه، برگرکینگ فرانسه در کنار آموزش روش های تهیه برگر در خانه قول داد که در پساکرونا برای منتخبی از آن دسته از بچه هایی که با بدشانسی تولدشان با روز های قرنطینه مصادف شده است، جشن تولد بگیرد. حالا در قالب جدید ترین کمپین تبلیغاتی برند، با همکاری آژانس تبلیغاتی «Wunderman Thompson»، یک برگر خاص معرفی می شود که وجود سه لایه پیاز در آن ضامن حفظ فاصله اجتماعی است.این محصول جدید همان چیزی است که شما از یک برند موفق انتظار دارید اما این بار کمی با بقیه تفاوت دارد: یک لایه ضخیم پیاز در صدد است آنقدر دهانتان را بدبو کند که مردم ناخودآگاه از شما فاصله بگیرند.این کمپین طوری طراحی شده است که شاید آن جلوه و جذابیت یک برگر کپک زده را نداشته باشد اما ایده تبلیغاتی جدید برگر کینگ در این روز های سخت آن را از بقیه متمایز خواهد کرد. مرضیه فروتنwww.creativereview.co.uk
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد