خبر

با خاطراتت غذا بپز

تبلیغات بازرگانی: اگر بشقاب غذای شما همیشه به خوش‌مزگی feed اینستاگرام‌تان بود، چه اتفاقی می‌افتاد؟ »Knorr می‌داند قرار است شما امشب چه چیز بخورید، حتی قبل از این که خودتان ازش خبر داشته باشید.Knorr با ابزار «فیدت را بخور» این تجربه‌های مستند شده در اینستاگرام را به دستورهای غذایی شخصی تبدیل می‌کند. این ابزار با استفاده از فناوری هوش مصنوعی به حساب‌های اینستاگرام کاربران وصل می‌شود و براساس عکس‌هایشان و اطلاعات عکس‌ها (مشخصات جغرافیایی و کپشن‌ عکس‌ها) دستور غذایی خلق می‌کند. برند همچنین روز ۱۱ آوریل یک رستوران پاپ‌آپ افتتاح کرد که مردم می‌توانستند در آن غذاهای خودشان را که با توجه به خاطرات‌شان خلق شده بود، ببینند. روش کار به این شکل است که مثلا اگر شما در آمریکای لاتین هاکی کنید، تعطیلات به یونان بروید یا به رستوران‌های خاصی بروید، این ابزار بر اساس علایق شما دستورهای غذایی تنظیم می‌کند؛ البته در این دستورهای غذایی همیشه رد پایی از محصولات برند نیز به چشم می‌خورد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا