تبلیغات بازرگانی: Mini قابلیت "اطلاعات لحظه به لحظه ترافیکی" (RTTI) خود در خودروهایش را از طریق یک کمپین در فضای باز در برلین تبلیغ می کند که امکان دسترسی رهگذران به کلید های میانبر از میان شهر را به وجود می آورد.آژانس تبلیغاتی "Serviceplan Campaign X" با اتصال درب ها، نردبان ها و پنجره ها به بیلبورد ها، رهگذران را دعوت به انتخاب راه های دیگر می کنند. این اقدام از طریق انتقال پیام فوق رخ می دهد: با اتصال به Mini سریع تر از گذشته به نقاط مختلف شهر دسترسی پیدا کنید. همان طور که در ویدیوی زیر دیده می شود، تبدیل یک بیلبورد به یک راه پله بر روی یک دیوار به رهگذران اجازه استفاده از یک میانبر را می دهد. این در حالی است که یک بیلبورد دیگر بر روی یک تونل زیرگذر خط راه آهن تاکید می کند. بیلبورد دیگری مردم را در حال عبور از یک زمین فوتبال به جای عبور از یک راه طولانی اطراف بلوک خانه ها نشان می دهد.به گفته هانس-پیتر اسپارر، مدیر عامل بخش تولید "Serviceplan Campaign X"، ایده پوستر های میانبر، از ترجمه اصلی ویژگی RTTI الهام گرفته شده است که همیشه با وجود ترافیک در دنیای آنالوگ مردم، سریع ترین راه را عرضه می کند.آژانس فوق همچنین با استفاده از یک فیلم، محصول آژانس در برلین و شرکت فیلمسازی "Neverest"، به تبلیغ این اقدام در فضای باز می پردازد. این حرکت تبلیغاتی در کانال های اجتماعی Mini آلمان انجام خواهد شد.دست اندرکارانآژانس تبلیغاتی: Servicsplan Campaign Xمشتری: Miniمدیر ارشد جهانی خلاقیت: الکساندر شیلشریک مدیر عامل خلاقیت: ماتیاس هاربکمدیر عامل خلاقیت: هانس-پیتر اسپاررشریک مدیر عامل: کریستینا آنتسمدیر خلاقیت: لویتگارد هاگلرئیس امور مشتریان: کومستانز کلیسنویسنده: کرنلیا زاتکومدیر هنری: ماکل لوکسدستیار مدیر هنری: پاسکال پلامندستیار مدیر امور مشتریان: والنتینا فومیناشرکت فیلمسازی: Neverestمدیر عامل: اوالد پوشتهیه کننده ارشد FFF (جشنواره های فیلم): جوچن هرتتهیه کننده آزاد: نوربرت هنینگتولید و فیلمسازی: It's us GmbHمدیر عامل: بن فهرکارگردان: استفان تلارمدیر تولید: هاکان سیراکمجری طرح: کارینا کیرشنردستیار تولید: امید میرنور، یوهانا کاتز
مترجم: مرضیه فروتنwww.creativity-online.com