تبلیغات بازرگانی: تا همین یک دهۀ گذشته برای کسی باورپذیر نبود که فردی از گوشی همراهش (یا پشت رایانهاش) از کیلومترها آن سوتر، یک جفت کفش یا یک پیراهن را سفارش بدهد تا در زمانی که خودش تعیین کرده، آن را جلوی درب منزلش به دستش برسانند؛ اما فروشگاه مد و پوشاک آنلاین بانی مد در شش گذشته نشان داد که چنین اتفاقی امکان پذیر است. بانی مد با همین رویکرد وارد هفتمین سال فعالیت خود شده است. برند بههمین مناسبت و برای قدردانی از مخاطبان اقدام به برپایی جشنواره ۱+۱ ویژه تولد ۶ سالگی این شرکت کرده است. در این جشنواره کاربران میتوانند با خرید هر محصول،یک محصول دیگر را نیز به سبد خرید خود اضافه کنند و دو کالا را تنها با پرداخت هزینه یک کالا دریافت نمایند. گفتنی است که این جشنواره با توجه به نزدیکی به سال نو، فرصتی برای خرید نوروز ۱۴۰۰ به شمار میآید. علاوه بر این بانی مد در فضای دیجیتال از گیمی رونمایی کرده است که مخاطبان با بازی و دریافت امتیاز میتوانند از بانی مد تخفیف دریافت کنند. به مناسبت شش سالگی بانی مد گفتگویی با عبدالله طاهری مدیرعامل این مجموعه داشتهایم که در ادامه میخوانید.درباره داستان بانی مد برایمان بگویید؟فروشگاه اینترنتی بانیمد، کار خود را در سال ۱۳۹۳ به صورت زیرمجموعهای از برند پرطرفدار و بینالمللی جینوست آغاز کرد. علت راهاندازی برند بانیمد به عنوان یکی از برندهای جینوست نیز این بود که با وجود شعبات متعدد این برند استرالیایی در ایران، شهرهایی هم بودند که جینوست در آنها هیچ شعبهای نداشت. درنتیجه، مدیران جینوستِ ایران تصمیم گرفتند تا با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی که به تمام شهرهای ایران دسترسی داشته باشد، این برند محبوب را به دست علاقمندان در تمامی کشور برسانند. با گذشت زمانی کوتاه از آغاز به کار این فروشگاه آنلاین، استقبال چنان بود که بانیمد فعالیت خود را گسترش بخشید تا برندهای دیگری را هم مضاف بر برندهای جینوست در پلتفرم خود به فروش برساند.به اینترتیب بانیمد اکنون و در ششمین سالگرد آغاز فعالیت خود، بیش از ۴۰۰ برند و صدها کالای مختلف را در پلتفرم خود به مخاطبانش ارائه مینماید. علاوه بر این، وبلاگ بانیمد نیز در این مدت به یکی از مراجع معتبر، بهویژه در حوزۀ مد تبدیل شده است.تنوع در انواع لباس زنانه، مردانه، بچگانه، انواع اکسسوری و همچنین محصولات زیبایی و سلامتی در بانیمد، نیاز افراد به یک مرکز خرید آنلاین پوشاک را کاملا برطرف کرده است. این مرکز خرید اینترنتی که بهتازگی در نمایشگاه بین المللی ایران ریتیل شو شرکت کرده بود، مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان و صاحبان برندهای بزرگ و معتبر پوشاک نیز قرار گرفت که این نشان از موفقیت و برند بانیمد در حوزه فروش اینترنتی پوشاک دارد.به نظرتان دلیل استقبال مشتریان از بانیمد چیست؟کیفیت بالای محصولات در کنار تنوع گسترده محصولات، ضمانت بازگشت و تعویض کالا، خط بستهبندی مدرن و حملونقل چابک و حرفهای، رمز اصلی محبوبیت بانیمد نزد مشتریان بوده است. همچنین تخفیفها و برگزاری جشنوارههای فروش بانیمد در مناسبتهای گوناگون، یکی دیگر از دلایل محبوبیت این مرکز خرید آنلاین محسوب میشود.بانی مد در شش سالگی چه رکوردها را به نام خود ثبت کرده است؟مرکز خرید آنلاین بانیمد در آستانه ورود به هفتمین سال فعالیت خود، رکوردهای زیادی را در به دست آورده است. تنوع استثنایی محصولات در این فروشگاه سبب شده این فروشگاه از حیث موجودی فروشگاه از رقبای خود پیشی بگیرد. همچنین رتبه اول رضایت مشتری و رکورد فروش آنلاین، از دیگر رکوردهای این مرکز خرید آنلاین بهحساب میآید.آیا رکورد فروش آنلاین پوشاک در جشنواره سیاجمعه بانی مد شکسته شد؟در جشنواره فروش ویژه سیاجمعه بانی مد، که تا ۵۰% تخفیف روی کالاها و ۴۰% تخفیف بدون محدودیت، روی سبد خرید اعمال شده بود، رکورد فروش آنلاین پوشاک شکسته شد. این رکورد در شرایطی به دست آمد که در طول برگزاری کمپین جمعه سیاه، بانیمد با خیل عظیم مشتریان و خریداران مواجه شد و به دلیل تعداد بالای سفارشها، تلاشهای تیم فنی و ناوگان حملونقل این شرکت به صورت شبانهروزی برای پاسخگویی به نیاز آنها ادامه داشت. سیاجمعه یکی دیگر از جشنوارههای موفق بانیمد، مانند جشنواره بازگشت به مدرسه بود که با شروع سال تحصیلی برگزار شد.در آستانه هفتمین سال فعالیت چه پیامی برای مخاطبان و کارکنان خود دارید؟فروشگاه اینترنتی بانیمد به مناسبت ششمین سالگرد آغاز فعالیت این استارتآپ، از تلاش تیمش برای ایجاد یک ارتباط فرهنگی با مخاطبان و مشتریان سپاسگزار است. با وجود غافلگیری در بدو همهگیری کرونا، تیم بانیمد با مدیریت شرایط و سرعت در انجام اقدامات به موقع، توانست تا تهدیدها را به فرصت تبدیل کند. بانیمد در حقیقت یک مرکز خرید آنلاین تخصصی حوزۀ مد، پوشاک و سبک زندگی است و همین امر، به این مجموعه کمک کرده تا طی بازۀ ۶ ساله بتواند توجه و اعتماد مخاطبان را به خود جلب نماید. ما چشمانداز محوری کسبوکار بانیمد را عینیت بخشیدن به مفهوم مرکز خرید آنلاین تخصصی در حوزه مد و پوشاک میدانیم و هدف را روی برآورده کردن نیازهای مشتریان در حوزۀ سبک زندگی، بنا نهادهایم. پلتفرم هوشمند بانیمد به همراه کیفیت بالای محصولات در کنار فرآیند نظاممند، انباری با تنوع زیاد، خط بستهبندی مدرن و حملونقل سیستماتیک، رمز اصلی محبوبیت این برند نزد مشتریان میدانیم.بانی مد در شش سالگی چه هدیهای برای مشتریان دارد؟مرکز خرید آنلاین بانیمد، در تولد شش سالگی خود با شعار «در ۶ سالگی با شما برترین شدیم» بهپاس همراهی مشتریان خود در سالهای فعالیت خود تا به امروز، یک هدیه ویژه در نظر گرفته است. در جشنواره «یک به اضافه یک» که به مناسبت ششسالگی بانیمد برگزارشده، میتوانید با انتخاب دو کالا و قراردادن آنها در سبد خرید خود، تنها هزینه یک کالا را پرداخت نمایید.مشتریان به چه دلیلی باید به بانی مد اعتماد کنند؟یکی از دلایل مهم اعتماد مشتریان به بانیمد، اطمینان از بازگشت کالا است. کافی است تا با حفظ پوشاک تهیه شده در شرایطی که آن را دریافت کردهاید، درخواست مرجوعی را در نسخۀ وب بانیمد ثبت نمایید تا در زمان تعیین شده، مامور دریافت مرجوعی بانیمد برای دریافت کالا به محل تعیین شده، مراجعه نمایند.tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی
خواندن این مطلب 4 دقیقه زمان میبرد