تبلیغات بازرگانی:مرکز خرید پالادیوم چندی پیش؛ شبی هیجان انگیز را به خود دید. شبی که در آن به یکباره مانیتور فودکورت روشن و هومن شاهی که مخاطبان آن را با نام هومن گامنو میشناسند، در آن ظاهر شد. گامنو برای شروع از مردم درخواست کرد که به مانیتور توجه کنند. مخاطبان کنجکاوی که به یکباره با تصویر این خوانده روبرو شده بودند، بدون هیچ حرکتی فقط نگاهشان را به مانیتور بالای سرشان دوخته بودند. گامبو به مخاطبان گفت: میخواهد شبی شاد و به یادماندنی برایشان خلق کند. شبی که برند سان استار برای آنها تدارک دیده است. در این مرحله مشخص شد که این عملکرد؛ تبلیغاتی و در پی کمپینی ست که این برند در حال اجرا دارد. گامبو بعد از این توضیحات شروع به خواندن کرد و در ترانه اش از کلماتی به مانند جوان بمان استفاده کرد. ترانه شاد بود و همین موضوع باعث لبخند زدن مخاطبان شده بود. در میانه برنامه به یکباره افرادی با لباسی به رنگ سازمانی سان استار میان مردم ظاهر و شروع به توزیع آبمیوه های این برند میان افراد حاضر در مرکز خرید کردند. حال همه چیز جور بود، سان استار مخاطبان را به کنسرتی دعوت کرده بود که قبل از آن برایش برنامه ریزی نکرده بودند. در این موقع مخاطبان ناخوادآگاه موبایلهای خود را آماده و شروع به فیلم و عکسبرداری کردند. اکثر مخاطبان به منظور اشتراک گذاری در شبکههای مجازی این اقدام را انجام دادند. آنها نیز به مانند برند میخواستند، شادی شان را با دوستان و نزدیکانشان به اشتراک بگذارند. دیگر شادی و خنده تمام مرکز خرید را فراگرفته بود و گامبو برای پرشور کردن، مراسم از مردم درخواست کرد که بیایند و با او عکس یادگاری بندازند. این کار هیجان بیشتری را بخصوص میان جوانان و نوجوانان که مدتهاست مخاطبان اصلی سان استار محسوب میشوند، به پا کرد. خبرنگار تبلیغات بازرگانی که در میان مخاطبان بود، برای دریافت اطلاعات دقیق تر از این اتفاق به سراغ یکی از عوامل اجرایی رفته و از او گفتگویی داشته که در ادامه میخوانید. جوانی و سر زندگی، بهروز و نوآورکژال نوری گفت: مجموعه سان استار با تگلاین "بهترین خودت باش" همواره سعی داشته، در صنعت آبمیوه بهترین خودش را به مخاطبین عرضه کند. این مجموعه با داشتن ویژگیهای شخصیتی چون موفقیت، جوانی و سر زندگی، بهروز و نوآور و تندرستی و سلامتی، به دنبال طراحی کمپینی به منظور شناساندن ویژگی ها خود به مخاطبان بوده است. این برند کمپین شادی با اسلوگان "یه انتخابه" را در تابستان اجرا کرد و بدنبال آن کمپین مکملی را با اسلوگان "جوان بمان" چندی پیش در پاییز برای مخاطبین هدف خود اکران کرده است. مخاطبان در نظرگرفته توسط این برند؛ گروه سنی بین ۱۸ تا ۳۵ سال است که در گروه اقتصادی- اجتماعی A و B و C1 قرار گرفته اند. سان استار سعی داشته کانسپت هر دو کمپین خود را متناسب با شخصیت برند و گروه مخاطبانش برنامه ریزی کند.لذت بردن از لحظه لحظه زندگینتایج تحقیقات تیم استودیو پلاس(طراح و ایده پرداز کمپین) و بینش برگرفته از مخاطبین نشان داد؛ شادی و خوشحالی که از جوان بودن روحیه بیرون میآید مفهومی ست که همه افراد از هر سن و طبقهای به دنبال رسیدن به آن هستند. تحقیقات بر روی مصرف کنندگان نشان داده بود که شادی مفهومی است که از کنار یکدیگر بودن بدست می آید و جوان بودن به معنی لذت بردن از لحظه لحظه زندگی است و ارتباطی با سن ندارد. تمامی این مفهوم ها تیم استودیو پلاس را بر آن داشت تا با هدف تثبیت جایگاه برند سان استار به عنوان برندی که شادی و سرزندگی را به مخاطبین خود هدیه میدهد، اقدام به برگزاری کمپینی چریکی با استفاده از جاذبه های عاطفی در راستای ایجاد فرصت یکبار تجربه مصرف محصول پالپی سان استار بدهد.جوان ماندن و اهمیت شادی در زندگیدر نهایت تصمیم دو مجموعه بر آن شد، با انتخابی شخصیتی شاد و سر زنده مانند سید هومن شاهی( هومن گامنو) که فردی مورد علاقه و توجه بسیار مردم است، شبی شاد را برای مردم رقم زنند. در ادامه با ساخت موزیکی با مفهوم جوان ماندن و اهمیت شادی در زندگی در مجموعه پالادیوم مخاطبین را سورپرایز کرده و به هدفمان که همانا دیدن لبخند مخاطبینمان بود رسیدیم. اجرای این کمپین دشواریهای خاص خود را داشت، دشواریهایی که با دیدن خنده مخاطبان تمامی آن را فراموش کردیم.tablighatbazargani.ir-نرگس فرجي
خواندن این مطلب 3 دقیقه زمان میبرد