تبلیغات بازرگانی: با شروع فصل جدید فوتبال در اروپا، پیتزا هات کمپین «باشگاه بازیکن دوازدهم» را گسترش می دهد. کمپین فوق آن دسته از طرفداران فوتبال را هدف قرار می دهد که به دلیل قرنطینه در خانه زندانی شده اند. این اتفاق در راستای احیای روحیه فوتبالی در دل هوادارن و در همان حال لذت بردن از طعم و مزه یک پیتزای عالی و تمام عیار رخ می دهد.تازه ترین نمونه مشارکت میان آژانس تبلیغاتی Ogilvy و پیتزا هات، جعبه پیتزایی است که درب آن قابلیت تبدیل شدن به زمین بازی فوتبال دستی و آوردن حس و حال این بازی مهیج به خانه های طرفداران را دارد. در ادامه می توانید ضمن تماشای یک مسابقه فوتبال در خانه کنار دوستانتان، هیجان فوتبال را نیز تجربه کنید.tablighatbazargani.ir-مرضیه فروتنwww.adeevee.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد