تبلیغات بازرگانی گردهمایی جدیدی را با موضوع “واحد های بازاریابی و فروش از تقابل تا سینرژی؟!” در دهم خرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور مدیران عامل، صاحبان کسب وکار، مدیران برند، بازاریابی و فروش برندهای فعال کشور برگزار کرد. در این گردهمایی نمایندگان بیش از ۸۰ برند فعال در بازار ایران حضور داشتند. در این گردهمایی یک ارائه مشترک توسط Gerhard Barcus، Managing Director of Lemberona و نوشین کاظمیان Marketing Manager of Gocongo Enterprises و پنل تخصصی با حضور دکتر حمید قاسم نژاد مدیرعامل گروه صنعتی فومن شیمی (مدیریت پنل)، سارا خدایی مدیر عامل شرکت راسن درمان قائم مقام مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت پخش راسن درمان، رامین فتاحیان فروش، بازاریابی و توزیع کالاهای پر مصرف ( FMCG)، مجید رویگر مدیرعامل شرکت گسترش پخش سانا، معاونت بازاریابی گروه رحمانی و عضو هیئت مدیره، مهدی حجازی معاونت بازاریابی و فروش شرکت لبنی رامک برگزار شد.
در ادامه مشروح این خبر میخوانید
گردهماییهای تبلیغات بازرگانی گردهمایی بالاترین رده تصمیم گیرندگان شرکتها در حوزه برندینگ است. تصمیم گیرندگانی که، به همراه تیمشان در برنامه حاضر میشوند. تبلیغات بازرگانی در تلاش است، فرصت بیان نظرات را برای همه فراهم کند، به همین منظور هر بار از افراد جدیدتری در طول سال برای حضور در گردهماییها و پنلها دعوت میکند. موضوعات گردهماییهای ام بی نیوز به پیشنهاد فعالان مارکتینگ کشور انتخاب میشوند. کسانی که دغدغه هایشان را با تبلیغات بازرگانی در میان گذاشته و این رسانه نیز رسالت خود میداند، برای حل دغدغهها قدم پیش بگذارد. در این گردهماییها پنلهایی تخصصی نیز برگزار میشود. پس از انتخاب موضوع پنل، به پیشنهاد فعالان مارکتینگ کشور، در همکاری با گرداننده پنل، پنلیستها انتخاب میشوند.
گردهمایی تبلیغات بازرگانی “واحدهای فروش و بازاریابی از تقابل تا سینرژی” بخش اول
گردهمایی تبلیغات بازرگانی “واحدهای فروش و بازاریابی از تقابل تا سینرژی” بخش دوم
گردهمایی تبلیغات بازرگانی “واحدهای فروش و بازاریابی از تقابل تا سینرژی” بخش سوم
گردهمایی تبلیغات بازرگانی “واحدهای فروش و بازاریابی از تقابل تا سینرژی” بخش چهارم
گردهمایی تبلیغات بازرگانی “واحدهای فروش و بازاریابی از تقابل تا سینرژی” بخش پنجم
گردهمایی تبلیغات بازرگانی “واحدهای فروش و بازاریابی از تقابل تا سینرژی” بخش ششم
گردهمایی تبلیغات بازرگانی “واحدهای فروش و بازاریابی از تقابل تا سینرژی” بخش هفتم