گزارش

بازاریابی و فروش از تقابل تا سینرژی

تبلیغات بازرگانی گردهمایی جدیدی را با موضوع "واحد های بازاریابی و فروش از تقابل تا سینرژی؟!" در دهم خرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور مدیران عامل، صاحبان کسب وکار، مدیران برند، بازاریابی و فروش برندهای فعال کشور برگزار کرد. در این گردهمایی نمایندگان بیش از ۸۰ برند فعال در بازار ایران حضور داشتند. در این گردهمایی یک ارائه مشترک توسط Gerhard Barcus، Managing Director of Lemberona و نوشین کاظمیان Marketing Manager of Gocongo Enterprises و پنل تخصصی با حضور دکتر حمید قاسم نژاد مدیرعامل گروه صنعتی فومن شیمی (مدیریت پنل)، سارا خدایی مدیر عامل شرکت راسن درمان قائم مقام مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت پخش راسن درمان، رامین فتاحیان فروش، بازاریابی و توزیع کالاهای پر مصرف ( FMCG)، مجید رویگر مدیرعامل شرکت گسترش پخش سانا، معاونت بازاریابی گروه رحمانی و عضو هیئت مدیره، مهدی حجازی معاونت بازاریابی و فروش شرکت لبنی رامک برگزار شد.در ادامه مشروح این خبر میخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا