تبلیغات بازرگانی: بازاریابی سنتی از موضع بالا مردم را خطاب قرار میدهد و بازاریابی محتوا با مردم حرف میزند. (داگ کسلر)برخی توصیههای مفید در استراتژی محتوای اینستاگرامانتشار عکسها/ ویدیوهای خلاقانه۱- برای محتوایتان مفهومسازی کنیددرک کنید که چطور میتوانید اهداف کسب و کارتان را در محتوایتان (عکس، ویدیو و پست) ارائه کنید. ۲- صدای تصویری برندتان را بسازیداز الگوی مستمری در تصاویر، برای نشان دادن ویژگیهای محصولات و خدماتتان استفاده کنید. محتوای خلاق و رنگی را فراموش نکنید.۳- از استوریهای اینستاگرام استفاده کنیداستوریها قابلیت به کار بردن هشتگ، مکاننما، رایگیری و لینک دارند و میتوانید با آنها جذابیت و تعامل را خلق کنید. چطور از استوریهای اینستاگرام استفاده کنید؟• خلاق باشید و محتوای سریع و لحظهای خلق کنید.• ویدیوهای پشت صحنه، لایو، پرسش و پاسخ، تصاویر سریع و گذرایی از معرفی محصولات و پوسترهای کمپین را منتشر کنید.• برای هدایت مخاطبان به «صفحات فرود» مختلف، از گزینهی Swipe Up استفاده کنید. • بهترین استوریهایتان را در هایلایت ذخیره کنید.خلق کپشنهای خلاقانه۱- ارتباط با مشتریمخاطبانتان را تشویق کنید به پستهای شما واکنش نشان دهند و به آنها حس تعلق را انتقال دهید.۲- داستانسراییمردم به دنبال داستانهاییاند که جذابیت دارند، حس و حال خلق میکنند، تجربه را به نمایش میگذارند و آنها را تشویق به عمل میکنند.چطور برای اینستاگرام کپشن بنویسیم؟• اطلاعات کلیدی پیامتان را در خطهای کوتاه ابتدایی بنویسید.• از زبان ساده، خلاق، کاربرمحور و مرتبط با فعالیتتان استفاده کنید.• با پرسیدن سئوال، یا نظرات مخاطبان آنها را به تولید محتوا تشویق کنید.به کار بردن هشتگهای مناسب• هشتگهای مرتبط را جستوجو کنید و آنها را به کار برید.هشتگهای پر کاربرد را شناسایی کنید و نمونههای مرتبط را برای پستهایتان استفاده کنید.• هشتگهای خودتان را بسازید.هشتگهای مخصوص برند، در فرایندهای پیشبرد فروش به کار میآید.• از مکاننما در پستهایتان استفاد کنید.تگ جغرافیایی امکان جستوجوی تگ، نظرات و تعامل با محتوا را برای کاربران فراهم میکند.مترجم: نازنين کي نژادwww.slideshare.net
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد