تبلیغات بازرگانی: آگهی تبلیغاتی جدید اپل به نام «سورپرایز» بر روی عشق، فقدان، اهمیت خانواده و البته آیپد تاکید می کند.اپل با یک فیلم تبلیغاتی مخصوص کریسمس به دنیای تبلیغات بازگشت و اگرچه به هیچ وجه عجیب نیست، اما نسخه ۲۰۱۹ آن «سورپرایز» نام دارد.این فیلم سه دقیقه ای، محصول آژانس تبلیغاتی TBWA Media Arte Lab و به کارگردانی مارک مالوی، یک خانواده را در حالی به تصویر می کشد که مادربزرگ اخیرا فوت کرده است و پدربزرگ همچنان در غم فقدان همسرش می سوزد.دو دختر بچه پدربزرگ را در گوشه ای تنها یافتند و از آیپد او برای خوشحال کردنش بهره بردند. همچنین آن ها در قالب یک دورهمی خانوادگی و دلگرم کننده شرایطی خاص را برای او فراهم آوردند.در این آگهی تبلیغاتی هر بار که یکی از والدین برای ساکت کردن دختر ها، آیپد را به آن ها می دهند، با خود فکر می کنند که دختر ها مشغول تماشای فیلم یا بازی می شوند اما واقعیت چیز دیگری است.در این آگهی تبلیغاتی می بینیم که آیپد چگونه می تواند نسل های مختلف را با هم پیوند دهد. نوه ها و پدر بزرگ هر سه از آیپد استفاده می کنند. صبح روز کریسمس دختربچه ها به پدربزرگ خود یک دفتر دیجیتالی را هدیه می دهند که شامل ویدئو هایی از او در کنار همسرش می شود. سرانجام این پیام احساسی به بیننده انتقال پیدا می کند که حتی با وجود فوت مادربزرگ، جمع گرم و صمیمی خانواده همچنان در کریسمس پابرجا است.
مرضیه فروتنwww.brandinginasia.com