بدون دسته بندی

اهتمام به سلامتی و متعهد به مشتریان

تبلیغات بازرگانی: گروه dnaunionبا شیوع ویروس کرونا در کشور دو پروتکل را به منظور اطمینان از سلامت سرمایه‌های انسانی و متعهد ماندن به مشتریان و ذی‌نفعان اجرایی نموده است. اجرای این دو پروتکل به گروه کمک خواهد کرد تا ضمن انجام هرگونه اقدام پیشگیرانه‌ی ممکن، با قدرت همیشگی نقش موثر خود را در صنعت بازاریابی و تبلیغات کشور ایفا نماید.ابولفضل زمانی مدیر منابع انسانی گروه dnaunion در اینباره گفت: هر سازمانی فارغ از محیط اطراف و اجتماع خود نیست. و برای ما نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا حفظ سلامتی کارکنان سازمان‌ها به عنوان سرمایه‌های گران‌بها، بیش از هر زمانی در اولویت اصلی است. بدین منظورگروه dnaunion نیز در راستای تحقق دو ماموریت مهم؛ یک: حفاظت از سلامتی سرمایه‌های انسانی دو: متعهد بودن به مشتریان و ذی نفعان؛ دو پروتکل را اجرا کرده است. این پروتکل‌ها شامل: ‌یک: پروتکل اقدامات بهداشتی که شامل اقدامات و توصیه‌های بهداشتی در قبال همکاران و اصولی درجهت تقویت امور پیشگیرانه است. دو: پروتکل حداکثر دورکاری، برهمین اساس گروه تمام ظرفیت خود را برای حداقل تردد، کاستن از درمعرض تجمعات بودن، صیانت از خانواده‌های همکاران، مسئولیت اجتماعی درکنترل واگیری بیشتر، و… به کار گرفته است. بنابراین گروه با تمرکز بر سلامتی سرمایه‌های انسانی خود با تمام قوا به فعالیت ادامه داده و با تعهد به مشتریانش، با قدرتی همیشگی درحال پیشروی است.اجرای هر دو پروتکل برای تمامی شرکت‌های گروه ابلاغ شده است. زمان اجرای پروتکل‌ها تا زمانی که شرایط کشور به حالت عادی برنگشته و اطمینانی از سلامتی همکاران ایجاد نگردد، قابل بررسی و تمدید خواهد بود.tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا