انجمن تحقیقات بازاریابی ایران (IMRA)، در آستانهی بیستمین سالگرد تأسیس خود، برای «ترسیم چشماندازی جدید از صنعت تحقیقات بازاریابی»، رویداد نیمروزهی «نسل نو، بینش نو» را در سالن همایشهای هتل ارم ۹ اسفند ۱۴۰۲ برگزار میکند. در این رویداد بزرگ که با حمایت چندین انجمن علمی و صنفی و همین طور دهها برند معتبر و با حضور حدود ۴۰۰ مدعو از میان صاحبان کسبوکار، کارآفرینان، مدیران ارشد، محققان بازار و دانشگاهیان در تهران برپا میشود، جمعی از برترین متخصصان تحقیقات بازار به انتقال دانش و تجربه و تبادل نظر در خصوص آخرین تغییر و تحولات این صنعت در جهان میپردازند.
در این رویداد، شاهد چند ارائهی برگزیده از آخرین کنگرهی انجمن «ایزومار» در سال ۲۰۲۳ با موضوعات مرتبط با آخرین تکنولوژیها و دانش روز دنیا خواهیم بود و نمایندهی برتر این انجمن اروپایی، «زاهیا بوماییز»، ارائهای آنلاین خواهند داشت. سپس برخی صاحبنظران تحقیقات بازاریابی، آخرین دانستهها و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک میگذارند، و در ادامه، در قالب یک پنل تخصصی به بررسی جدیدترین روندها و رویکردهای صنعت از جمله داده، هوش مصنوعی و بازیپردازی خواهیم پرداخت تا به شناخت بهتری از نسل جدید کسبوکارها و مصرفکنندگان دست پیدا کنیم. علاوه بر این، انجمن قصد دارد طی مراسمی از پرسشگران، راهبران خاموش و قدرنادیدهی صنعت، قدردانی کند.
انجمن تحقیقات بازاریابی ایران از تمام علاقهمندان به تحقیقات بازاریابی در ایران دعوت میکند با حضور در این رویداد ضمن شبکهسازی، به گفتوگو دربارهی حال و آیندهی این صنعت بپیوندند.
جزئیات بیشتر رویداد “«نسل نو، بینش نو”، از جمله اسامی سخنرانان و موضوعات ارائهها به زودی اعلام میشود. علاقهمندان به حضور در این رویداد میتوانند به لینک زیر بروند و، برای دریافت اطلاعات بیشتر، به صفحات اجتماعی و وبسایت انجمن شرکتهای تحقیقات بازاریابی ایران مراجعه کنند.
برای ثبت نام روی این لینک کلیک کنید. https://evnd.co/8E1sF