تبلیغات بازرگانی: فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی و تجربه همگانی سهامداری، جوایز جشنواره سهم همسایگی خود را در قالب سهام به مشتریان اهداء کرد.این فروشگاه طی ماه های تیر و مرداد کمپین منحصر به فردی را در رابطه با واگذاری سهام این فروشگاه در دو فاز متفاوت از طریق شبکه های اجتماعی و رسانه صدا و سیما اجرا کرد که به لحاظ اطلاع رسانی وسیع و موضوع خاص آن مورد استقبال گسترده مخاطبان قرارگرفت.در جشنواره بزرگ "سهم همسایگی" فروشگاه های زنجیره های افق کوروش که با هدف قدردانی از همراهی مشتریان نامگذاری و اجرایی شده بود بیش از ۳۷ هزار سهامدار جدید به سهامداران افق کوروش افزوده شد. دراین طرح به ازای هریکصد هزارتومان خرید، یک امتیاز به مخاطبان برای شرکت در قرعه کشی تعلق می گرفت. لازم به ذکر است هم اکنون این جشنواره که در بیش از ۲۲۰۰ شعبه سراسر کشور اجرا شد به پایان رسیده است.نعیم ابراهیمیان معاون مارکتینگ فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش درباره این جشنواره و نتایج آن می گوید: در راستای حمایت از فرهنگ سهامداری و حمایت از تولید کنندگان داخلی افق کوروش تصمیم به اهدا جوایز به صورت سهام گرفته است. لذا در کمپینی منحصربه فرد درقالب دو فاز مورد اجرا قرارگرفت و در فاز نخست اقدام به معرفی از طریق شبکه های اجتماعی و رسانه صدا و سیما شد. همانطورکه پیش بینی می شد با توجه به جوایز ویژه درنظرگرفته شده و همچنین اطلاع رسانی اثر بخش،استقبال خوبی از این طرح شد و بیش از ۵ میلیون نفر در این قرعه کشی مشارکت داشتند. این کمپین که به شکل قرعه کشی و انتخاب برندگان صورت گرفت ،جوایز تخصیص یافته بخشی ازسهام این مجموعه است و پس ازمراسم قرعه کشی برای کلیه برندگان پیامی ارسال شد که شامل لینک ورود به پورتال ثبت مدارک بوده است. برندگان پس ازورود به پورتال ثبت اطلاعات مورد نیاز ازجمله بورسی که برای دریافت آن نیز راهنمایی شده اند، مدارک بازرسی وتایید صحت آنها، لیست برندگان واطلاعات آنها برای واحد مالی ارسال و سهام برای حساب آنها خریداری می شود.بر اساس گفته های معاون مارکتینگ افق کوروش و بررسی میزان مشارکت مردمی و استقبال گسنرده مشتریان از جشنواره سهم همسایگی می توان به این نکته پی برد که تبلیغات موثر و هدفمند و نیز اعطای جایزه ای متفاوت در قالب سهام از دلایل موفقیت این جشنواره بوده است.از دیگر رویدادهای مهم مرتبط با فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش رشد شعب فروشگاهی و افزایش فروش نسبت به سال گذشته و همچنین تقسیم سود سهام به ازای هرسهم ۵۰۰ تومان است که درمجموع ۵۰۰میلیارد تومان تقسیم سود به تصویب مجمع عمومی این مجموعه رسیده است.طرح نظرسنجی با عنوان "اکالا رنک" نیز اقدام دیگری است که از سوی فروشگاه اینترنتی افق کوروش (اکالا) اجرایی شده است و قصد دارد کالاهای سوپرمارکتی را در ۳۰ گروه کالایی، با رای مردم رتبه بندی کند. این نظرسنجی بر پایهی صداقت مشارکت کنندگان استواربوده که با انتخاب بهترین کالای سوپرمارکتی و با درنظرگرفتن سه فاکتور قیمت، کیفیت و طعم از سوی مصرف کنندگان صورت می گیرد. رای دهندگان می توانند آزادانه اقدام به رای دهی به محصولات کنند و محصولات منتخب خود را در پروفایل مشاهده نمایند.همچنین این مجموعه موفق به کسب جایزه مسئولیت اجتماعی و لوح تقدیر روابط عمومی برتر در چهارمین رخداد ملی روابط عمومی برترشده که دراین رخداد افق کوروش موفق به کسب استاندارد های مورد نظرهیات داوران وکسب بالاترین امتیازجایزه مسئولیت اجتماعی به پاس خدمات آموزشی و فرهنگ سازی درموضوع مقابله با کرونا شده است.-tablighatbazargani.irمریم غضنفری
خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد