بدون دسته بندی

افزایش ۵۶درصد فروش‌ریالی شوینده در بازار

تبلیغات بازرگانی: بررسی بازار شوینده درایران نشان می‌دهد که ذائقه مصرف‌کنندگان این بخش از بازار درحال تغییر است و مشتریان از محصولات پودر شوینده‌ی پرکف وکم‌کف به سمت شوینده‌های مایع تمایل پیدا کرده‌اند. بررسی وضعیت بازار شوینده در روزهای پایانی سال از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. شرکت پژوهش بازار ورسانه امروز (emrc) در پژوهشی جدید به بررسی بازار شوینده در دوره‌ی زمانی یکسال (۲۰۱۹) و مقایسه‌ی این دوره با سال ۲۰۱۸ پرداخته است. اطلاعات این پژوهش از۲۴ شهر اصلی ایران در صنعت خرده فروشی گردآوری شده است. emrc؛ گزارش‌دهی ابزار X*POS را به کمک تکنولوژی BI ارتقاء داده تا کسب وکارها بتوانند با توسعه این ابزار متن دقیق و کوتاه‌تری از وضعیت صنعت خرده فروشی دریافت کنند. کسب وکارها با کمک گزارش خرده‌فروشی از اتفاقات روز بازار، سهم بازار رقبا و توزیع محصول و… مطلع خواهند شد. در ادامه اطلاعات بیشتری را از بازار شوینده می‌خوانید.سهم فروش حجمی انواع مختلف شویندهرقبای فعال صنعت شوینده بطور مرتب در حال رصد بازار هستند. برای این رقبا بررسی سهم فروش حجمی انواع مختلف شوینده که طبق تقسیم‌بندی emrc به قرار ذیل است، بسیار مهم است. در این تقسیم بندی سهم فروش حجمی انواع مختلف شوینده نیز به تفکیک مشخص است.پودر لباسشویی کم‌کف LS)۵۴%)پودر لباسشویی پرکف HS) ۲۴%)مایع لباسشویی LIQ) ۲۱%)سهم فروش ریالی انواع مختلف شویندهپس از بررسی سهم فروش حجمی، سهم فروش ریالی مطرح می‌شود. فعالان این حوزه با کمک گزارش‌ خرده فروشی بطور مرتب تغییرات این بخش را مورد بررسی قرار می‌دهند. این تغییرات به شرح زیر است:پودر لباسشویی کم‌کف LS) ۵۵% )پودر لباسشویی پرکف HS) ۱۸%)مایع لباسشویی LIQ) ۲۷%)تغییرات فروش حجمی محصولات شویندهبازار شوینده کشور در بازده مورد بررسی با کاهش ۹ درصدی حجم فروش روبرو بوده است. در ادامه این تقسیم‌بندی و تغییرات فروش حجمی دسته‌بندی‌های مختلف شوینده به شرح زیر است:پودر لباسشویی کم کف LS) ۱۶%-)پودر لباسشویی پر کف HS) ۱۳%-)مایع لباسشویی LIQ) ۱۵%-)تغییرات فروش ریالی محصولات شویندهبازار شوینده در بازده مورد بررسی با افزایش ۵۶ درصدی فروش ریالی در کل بازار مواجه شده است. این موضوع نشان دهنده‌ی افزایش قیمت شوینده دراین بازه‌ی زمانی است.تغییرات فروش ریالی دسته‌بندی‌های مختلف شوینده به شرح زیر است:پودر لباسشویی کم کف LS) ۹۴%)پودر لباسشویی پر کف HS) ۴۱%)مایع لباسشویی LIQ) ۵۹%)در مجموع بررسی پژوهش نشان دهنده این است: با اینکه حجم فروش پودرهای لباسشویی پرکف و کم کف کاهش و فروش ریالی آنها افزایش یافته، حجم فروش مایع لباسشویی روند منفی نداشته و این محصول با افزایش ریالی قابل قبولی نیز مواجه شده است. این آمار و نتایج نشان‌دهنده‌ی تغییر ذائقه مصرف کنندگان ایرانی در بازار شوینده‌ها است.tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا