dnaunion اعلام کرد که سرمایه گذاریهای این گروه در حوزههای Adtech،Martech ، Market Researchافزایش خواهد یافت. این سرمایهگذاریها جدید بوده و مخاطبان این گروه به زودی در جریان خبرهای تازه قرار خواهند گرفت. این گروه سرمایه گذاریهای انجام شده در سال ۱۴۰۱ را نیز گسترش خواهد داد و مشتریان میتوانند در زمینه دریافت محصولات جاری چشمانداز بلندمدتی را تعریف کنند. همچنین این گروه خبر از گسترش سرمایه گذاریهای شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) در زمینههای تحقیقات انواع رسانههای تبلیغاتی، تحقیقات مصرف کننده، سوشال لیسنینگ (Social Listening)، برند مانیتورینگ (brandmonitoring) در فضای آنلاین و… داد. علاوه بر موارد ذکر شده، گروه در زمینه Big Data در حوزههای Adtech،Martech نیز خدماتی را به مشتریان ارائه داده و این خدمات را به زودی گسترش خواهد داد. لازم به ذکر است؛ dnaunion پس از اختلالات ایجادشده در اینترنت و چالشهای پیشآمده برای فعالان حوزۀ دیجیتال، در آبان ماه ۱۴۰۱اطلاعیهای را در جهت حمایت از آژانسهای تبلیغات دیجیتال و سرمایهگذاری در آنها، منتشر کرده و اعلام کرد: در پی انتشار این اطلاعیه گروه؛ دو میلیارد سرمایهگذاری مستقیم انجام داده و تقریباً ده برابر این رقم، تعهد سرمایهگذاری داده شده است.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد