تبلیغات بازرگانی: برنامه ریزی قبل از تخفیف دادنتخفیف ها، پیشنهادهای وفاداری و قیمت های خرید عمده از جمله روش های معمولی فروش است که می تواند به شما در زمینه های زیر کمک کند:افزایش ارزش سهامجذب مشتریان جدیددستیابی به اهداف فروش طی یک دوره فروش کند و آهستهقبل از شروع به کاهش پنجاه درصدی قیمت ها، به امید افزایش میزان فروش، یک سری برنامه ریزی های خاصی را انجام بدهید تا اطمینان یابید که با توجه به سفارش های جدید در آینده، همچنان در مسیر سوددهی گام بر خواهید داشت.مهم است که:حاشیه سود اخیر، میزان افزایش بهای اجناس و نقطه سر به سری خود را بدانیددست به محاسبه بهترین تخفیف برای حفظ روند سوددهی بزنیدیک طرح بازاریابی را برای تشویق مشتریان جدید و برگرداندن مشتریان غیر فعال تهیه و تدوین کنیدپیشنهاد های رقبا و روند قیمت گذاری اخیرشان را کشف کنیدبه مرور دیگر گزینه های تبلیغ پیشنهادهای فروش بدون پایین آوردن قیمت بپردازیدتصمیم بگیرید که چه مدت تخفیف های پیشنهادی اتان ادامه خواهند یافتبه طور مرتب هر هفته، هر ماه با هر سال بر روی حساب های خود را مرور کنیدچگونه تخفیف دادن بر روی اهداف فروش شما تاثیر می گذارد؟هرگاه قصد تغییر قیمت فروش ( و افزایش) بهای کالا ها یا خدمات خود را دارید، درک نوع تاثیرگذاری آن بر روی حاشیه سود و اهداف فروش اهمیت دارد.برای فروش موفق بدون هر گونه ضرر و زیان، شما باید نسبت به حاشیه سود ناخالص، افزایش بهای اجناس، آمار و ارقام پراکنده و تاثیر قیمت های تخفیفی بر روی سود دهی اتان از راه های مختلف اطلاع پیدا کنید.برای مثال، با سود ناخالص ۴۰ درصدی و تصمیم گیری درباره ارائه تخفیف بر روی کالا ها یا خدمات تا مرز ۵ درصد، شما باید به منظور رسیدن به سوددهی، حجم فروشتان را تا مرز ۱۴.۳ درصد بالا ببرید.مترجم: مرضیه فروتنwww.business.vic.gov.au
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد