تبلیغات بازرگانی: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، اپلیکیشن آچاره با همکاری برخی از متخصصان و دریافت برخی مجوزها خدمات مختلفی را ارائه کرده است. ضدعفونی منزل و محل کار، بیمه درمان تکمیلی و بیمه عمر، مشاوره رایگان تلفنی درباره ویروس کرونا و خدمات خشکشویی (شستشوی vip – تک شویی) از جمله خدمات ویژه آچاره هستند. درباره حال و هوای این روزها گفتگویی با تیم مارکتینگ آچاره داشتهایم که در ادامه میخوانید.آیا آچاره این روزها که جامعه با شیوع ویروس کرونا درگیره شده، با افت سفارش مواجه شده است؟آچاره هم مثل همه کسب و کارها درگیر ویروس کرونا شده است. با توجه به این که ما در اسفندماه قرار داریم و اوج درخواست خدمات در این ماه سال است، در مجموع سفارشات ما افت داشته است اما نه به صورت محسوس و شدید. چرا که ما طیف وسیعی از خدمات را ارائه میدهیم. از خدمات نظافت و تاسیسات و تعمیرات تا خدمات آرایشی و خدمات درمانی. در بعضی خدمات مثل خدمات درمانی، تزریق سرم و امثال این سفارشات با توجه به وضعیت فعلی افزایش درخواست داشتیم. برخی از مشتریان خدمات نظافت ما هم به دلیل حساسیت و عدم اطمینان، سفارش خودشان را لغو و به موقع دیگری موکول کردهاند. برخی هم که از مشتریان وفادار ما هستند و به ما اعتماد کامل دارند حتی سفارش خود را افزایش دادهاند. به عنوان مثال مشتریانی که تا به الان برای پیرایش به پیرایشگاهها مراجعه میکردند، به دلیل شیوع کرونا اکنون از متخصص آچاره استفاده میکند تا در محل خودشان و به میل و با رعایت نکات بهداشتی مدنظر خودشان خدمت را دریافت کنند. همانطور که گفته شد با درنظر گرفتن اسفندماه در مجموع کاهش داشتیم اما در برخی مواردی که ذکر کردیم افزایش هم داشتیم.چه راهکاری برای آگاهی مخاطبان بکار گرفتهاید؟به نظرم راه همه کسب و کارها در این شرایط دشوار از ایجاد اعتماد در مشتریان میگذرد. کاری است سخت و دشوار ولی باید انجام دهیم. ما از اولین روزهای اپیدمی این ویروس به فکر ایجاد اعتماد و آگاهی بیشتر هم در مشتریان و هم در متخصصین آچاره بوده ایم. فرقی ندارد، متخصص هم به اندازه مشتری در معرض آسیب است. ممکن است متخصص سالم باشد و مشتری ناقل این بیماری. توصیههای بهداشتی ویژه هر تخصص را از طرق مختلف به آن ها رساندهایم و همکاران پشتیبانی مشاوره تلفنی به آن ها دادهاند. خوشبختانه متخصصین آچاره تا به الان این نکات را با حساسیت بالایی دنبال کردهاند. آنها را عملیاتی کردهاند و از مشتریان هم بازخورد مثبت گرفتهایم. طبیعی هم هست، چرا که متخصص هم به فکر سلامتی خود است و هم به فکر جلب اعتماد مشتری تا درآمد خود را در این ماه حساس سال از دست ندهد. تعاملات بین خودمان و متخصصان را به آگاهی مشتریان رساندیم. توصیهها و نکات بهداشتی ای که متخصصان رعایت میکنند را از طریق فضای مجازی و اینستاگرام و اپلیکیشن به آگاهی مشتریان هم رساندیم. مشتری اگر احساس کند که دغدغه ما برای سلامت آنها و متخصصان خودمان زیاد است به ما اعتماد میکند. سرویس ویژهای را هم تحت عنوان ضدعفونی کردن محل ویژه این روزها اضافه کردیم که در کنار نظافت انجام شود و خوشبختانه با استقبال مواجه بوده است.همچنین تیم بازاریابی آچاره با ارائه اصل محتواهای مربوط به سازمان بهداشت جهانی در وبلاگ خود سعی در افزایش آگاهی کاربران آچاره در رابطه با کنترل و پیشگیری این بیماری را داشته و در تلاش است تا روزانه مطالب منتشر شده از سمت سازمان بهداشتی جهانی را ترجمه نماید و از طریق پیامک، وب سایت و فضای مجازی به اطلاع کاربران برساند.برای کسانی که با آچاره همکاری میکنند و این روزها با مشکل روبرو شده است، چه کردهاید؟همانطور که گفته شد همکاران ما نکات بهداشتی که باید متخصصین هم برای سلامت خودشان و هم سلامت مشتریان و جلب اعتماد مشتریان رعایت کنند را گردآوری و انتشار دادهاند. آچاره برای هر گروه تخصص سرپرست جداگانهای دارد. به عنوان مثال سرپرست تخصص آرایشی و پیرایشی نکات الزامی فنی و رفتاری را از منابع معتبر کسب و از طرق مختلفی که ذکر شد به متخصصین رسانده است و این کار تا خروج از این وضعیت ادامه خواهد داشت. نحوه ورود به منزل، ضدعفونی کردن لباس، ضدعفونی کردن ابزار، نوع دستکشی که باید استفاده کنند، انواع ماسک و نکات فنی مربوط به هر تخصص به آنها انتقال داده شده است.مراجعه حضوری به شرکت را تا اطلاع ثانوی برای جلوگیری از تجمع و خطرات ناشی از آن لغو کردیم و تمامی امور متخصصین از طریق تلفن و پشتیبانی ۱۲ ساعته انجام می شود.توصیهتان به مخاطبان در این روزها چیست؟تا حد امکان در خانه بمانند اما ترس ناشی از این بیماری را به همه امور زندگی خود سرایت ندهند. با رعایت نکات بهداشتی که از منابع معتبر دریافت میکنند می توانند بسیاری از اموری که قبلا هم به آنها می پرداختند را ادامه دهند. برای دریافت خرید و خدمات خود هم از رعایت نکات بهداشتی مرجع ارائه این خدمات مطمئن شوند. همچنین از ابتدای شیوع بیماری، آچاره با همکاری برخی از متخصصین در تلاش است با دریافت برخی مجوزها خدمات زیر را ارائه دهد. آچاره امیدوار است در این شرایط بتواند به هموطنان از این طریق کمک ناچیزی کند:ضدعفونی منزل و محل کار: این خدمات بصورت کلی به روش ضدعفونی با اتانول رقیق شده ارائه میشود. این روش معمول، توصیه شده و موثر است. متخصصین ما اتانول را با آب به میزان مناسب مخلوط میکنند و منزل یا محل کار را ضدعفونی مینمایند.بیمه درمان تکمیلی و بیمه عمر: با توجه به بخشنامه بیمه ایران، ویروس کرونا نیز به تازگی جزو بیماریهای خاص بیمه تکمیلی محسوب شده و شامل دریافت هزینهها خواهد شد.مشاوره رایگان تلفنی درباره ویروس کرونا: از جمله مشاورههای درمانی، وسواس، دارویی و پزشکی به صورت تلفنی انجام میگیرد.خدمات معاینه پزشکی و پرستاری از بیمار در منزل: با توجه به افزایش نرخ ابتلا به این بیماری و حساسیت حضور افراد در جامعه و مشکلات اخیر بیمارستانها و تجهیزات، آچاره با همکاری تیم پزشکی و درمانی، خدمات مربوط به ویزیت پزشک در منزل، پرستاری و مراقبت از بیمار، سرم درمانی، پانسمان، تزریقات و … ارائه میگردد.خدمات خشکشویی (شستشوی vip – تک شویی): با توجه به حساسیت ها فعلی، افراد برای شستشوی لباسهای خود میتوانند درخواست خدمات تک شویی داشته باشند که در این حالت، لباس های افراد به صورت جداگانه از بقیه البسه شستشو خواهد شد.tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی
خواندن این مطلب 4 دقیقه زمان میبرد