تبلیغات بازرگانی: آیکیا دست به تدوین مجموعه از دروس به زبان سوئدی زده است که بچهها را در دوران قرنطینه و ایام کرونا سرگرم خواهد کرد.سرفصلهای این دروس را خانواده، طبیعت، جغرافیا و محصولات آیکیا «با اسامی منحصر به فرد» تشکیل میدهند.بچهها همچنین یاد خواهند گرفت که اسامی محصولات برند از پایگاه دادههای کلمات سوئدی انتخاب شده اند. قفسه های کتاب از روی مشاغل یا اسامی پسرها و اسامی روتختی ها، لحافها و روبالشیها از روی گلها و گیاهان نامگذاری شده اند.از جمله محصولات آیکیا که در درسها به آنها اشاره میشود میتوان از تابه گریل موسوم به «گریلا» نام برد که به معنی «کباب پز» است. در ادامه آینه آیکیا موسوم به «کولجا» نیز در این فهرست قرار میگیرد که ترجمه آن در زبان انگلیسی، «هادوک» یا نوعی ماهی روغنی کوچک است.این محتوای ساده و تعاملی برای کودکانی طراحی شده است که تجربه صحبت کردن به زبان سوئدی را ندارند. در ادامه شمارش به زبان سوئدی نیز به بچهها آموزش داده میشود. کنار وجود زیرنویس، تلفظ آوایی کلمات نیز پایین صفحه نشان داده خواهد شد.به گفته توماس پارکر، مدیر بخش کودکان کسب و کار آیکیا در انگلستان و ایرلند، ایجاد تعادل بین بازی و آموزش در خانه کار ساده ای نیست. در همین حال والدین در سرتاسر کشور در شرایطی واقعا سخت و دشوار یک کار باورنکردنی را انجام میدهند. مدیران و کارمندان آیکیا با خلق این محتوای آموزشی جالب و هیجان انگیز ضمن سرگرم نگه داشتن بچه ها برای مدتی کوتاه، به پدر و مادرها نیز زمانی را برای انجام کارهای ضروری خود هدیه میدهند، خواه این دروس بین کلاسهای مدرسه تدریس شوند و خواه زمانی به بچهها عرضه شوند که فرایند یادگیری دروس در خانه به پایان رسیده باشد.
tablighatbazargani.ir-مرضیه فروتن