تبلیغات بازرگانی: ۴۶ سال تیم ملی زنان هلند را به نام شیرهای مادهي نارنجی میشناختند و به مدت ۴۶ سال آنها درست مثل شیرهای مادهی واقعی فوتبال بازی کردند؛ در حالی که کمترین پشتیبانی را داشتند و همچنان لوگوی شیرهای نر فوتبال مردان، روی لباسهایشان دیده میشد. اما در بازیهای یورو ۲۰۱۷ زمان تغییر فرارسیده بود. آنها به شیرهای ماده معروف بودند، پس باید چیزی را میپوشیدند که به آن شناخته شده بودند. لوگوی شیر نر به شیر ماده تغییر و این خبر در رسانهها بازتاب زیادی پیدا کرد. در ژوييهی سال ۲۰۱۷ تیم هلند در حالی در مسابقات شرکت میکرد که اولین و تنها تیمی بود که مستقل از تیم ملی مردان کشورش، لوگو و علامت خود را داشت. کمپین چیزی فراتر از یک تغییر لوگو بوده و هدفش قدردانی و بها دادن به شجاعت زنان بوده است. این کمپین در بخش Change جشنوارهی Cannes Lions شرکت کرد و جایزهی شیر برنزی این بخش را از آن خود کرده است.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد