تبلیغات بازرگانی: بازار آرد همواره مورد توجه مصرف کنندگان و کسب وکارها بوده و بررسی این بازار بسیار مهم است. شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز(emrc) چندیست گزارشی از آخرین تغییرات بازار آرد و پودر کیک در ایران ارائه کرده که در ادامه میخوانید.در بازار ایران انواع مختلف آرد در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد. هر کدام از این محصولات سهم حجمی از بازار را بدست آورده است. طبق بررسیهای صورت گرفته سهم حجمی انواع آرد در پوشش جغرافیایی emrc به ترتیب، گندم (۷۰درصد)، پودر سوخاری (۱۶ درصد)، برنج (۷ درصد)، نخود و سایر انواع (۷درصد) بوده است.نکته قابل توجه گزارش مورد نظر تفاوت وضعیت بازار مشهد نسبت به کل پوشش جغرافیایی است. سهم حجمی انواع آرد در شهر مشهد با میانگین پوشش جغرافیایی emrc متفاوت است؛ به طوری که پودر سوخاری (۳۹درصد) و آرد نخود (۱۳درصد) سهم بیش از ۲ برابری در مقایسه با میانگین پوشش جغرافیایی emrc دارد.طبق بررسیهای انجام شده سهم گیری در بازار پودرکیک نیز جالب توجه است. ۵طعم با یبیشترین سهم حجمی پودر کیک در پوشش جغرافیایی emrc به ترتیب کاکائو (۲۳درصد)، وانیل (۲۰درصد)، پرتقال (۱۵ درصد)، توت فرنگی (۱۰درصد)، موز(۱۰درصد) بوده اند و سایر طعم های ۲۱% از سهم حجمی را به خود اختصاص میدهند.اطلاعات ارائه شده بخشی از گزارش شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز ( emrc) از بازار آرد و پودر کیک است که از مطالعه دورهای بازار محصولات در خرده فروشیها به دست آمده است. این مطالعه در راستای کمک به تصمیم گیری مدیران بازاریابی و فروش در صنایع مختلف ،تغییرات بازار خرده فروشان را به صورت مستمر رصد میکند. علاقه مندان میتوانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با emrc در ارتباط باشند.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد